Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رزمایش اقتدار در شهرستان هلیلان به مناسبت هفته بسیج و در راستای کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و ۶۵ شهید شهرستان هلیلان برگزار شد.

سعید شهبازی فرماندار هلیلان در این مراسم با بیان اینکه برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام الگویی برای سلوک فردی و اجتماعی است، گفت: بسیج، نیرویی برای همه میدان‌ها است و خداوند در قرآن کریم بیان می‌کنند که شهیدان تعیین کننده راه برای ما هستند و باید راه شهیدان را ادامه بدهیم تا عزت و اقتدار کشورمان تثبیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه باید نسل امروز با رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شود، اظهار کرد: بسیج همواره در خدمت مردم بوده، همان‌طوری که از دل مردم برآمده و در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ثابت کرده است که همواره برای مردم از جان خود نیز می‌گذرد.

شهبازی با بیان اینکه شهدا برای همیشه زنده هستند، بیان کرد: برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان نماد قدردانی از خانواده شهیدان است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور