Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور برزگر قهرمان بلند آوازه جهان و المپیک معتقد است برای بهره برداری بیشتر از لیگ کشتی، باید زمان برگزاری آن طولانی تر باشد.

به گزارش برنا؛ برزگر در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: به نظر من برگزاری لیگ در این زمان محدود بیشتر به یک انجام وظیفه می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید از فوتبال درس بگیریم. موفقیت فوتبال به این دلیل است که لیگ آن در زمان طولانی برگزار می شود و هر هفته روی آنتن است و اخبار و مسابقاتش اعلام می شود. به نظر من برنامه ریزی برای لیگ کشتی باید به شکلی باشد که حداقل چهار تا پنج ماه مسابقات و اخبار لیگ بر روی آنتن باشد و خیلی سریع جمع نشود.

وی افزود: طولانی بودن لیگ برای سرمایه گذارانی که بعنوان حامی مالی در مسابقات حضور دارند هم خوشایندتر است زیرا آن ها ترجیح می دهند مدت طولانی تری از برنامه های تبلیغاتی لیگ استفاده کنند.

برزگر ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در خصوص لیگ باید در نظر گرفت، استفاده از همه ظرفیت های استان های کشور به ویژه استان های کشتی خیز است تا نماینده ای در لیگ داشته باشند. این مسئله موجب می شود مسابقات در آن شهرها نیز برگزار شود و علاقمندان به کشتی و استعدادهای ناشناخته فرصتی برای ابراز خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: از همین تیم ها استعدادها و چهره هایی کشف می شوند که می توانند بهترین نفرات ملی را نیز شکست بدهند و شناخته شوند. از سویی حامیان مالی مجاب می شوند سرمایه خود را به آن شهرها ببرند تا در رونق کشتی کشور موثر باشند.

این پیشکسوت کشتی با بیان اینکه یکی از منافع برگزاری لیگ کمک اقتصادی به کشتی گیران رده های پایین تر است، گفت: این کشتی گیران می توانند با تیم ها قراداد ببندند و برایشان کمک هزینه ای باشد. ما می توانیم از لیگ بهترین استفاده را داشته باشیم ولی از این فرصت خیلی محدود استفاده می کنیم. بنابراین باید برنامه ریزی لیگ در راستای منظم برگزار شدن باشد تا به مسابقات و جوانان لطمه نزند.

وی در خصوص صندوق حمایت گفت: صندوق حمایت توانسته مشکلات بسیاری از پیشکسوتان را مرتفع کند. با آمدن دکتر ابطحی صندوق دگرگون شده و تبدیل به خانه پیشکسوتان شده است.

منصور برزگر متولد 1325 در تهران کشتی‌گیر آزادکار و مربی کشتی پیشین ایرانی و دارنده مدال نقره در المپیک ۱۹۷۶ مونترآل است. وی سال‌ها مربی‌گری تیم ملی کشتی ایران را برعهده داشت.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی پیشکسوتان فوتبال کشتی سرمایه استان های کشور مشکلات المپیک تیم ملی کشتی لیگ منصور برزگر ابطحی حامی مالی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق