Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، تیم ماشین سازی تبریز در حال حاضر اصلا شرایط و وضعیت خوبی ندارد. پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و به همین خاطر بازیکنانی که با نظر علیرضا اکبرپور برای فصل جدید جذب شدند، قادر به حضور در مسابقات نیستند. اکبرپور نیز با توجه به این شرایط در کنار تیم حضور ندارد و به این ترتیب ماشین سازی با استفاده ازبازیکنان رده پایه در مسابقات حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ماشین سازی در پله آخر لیگ دسته اول، زنگ خطری برای فوتبال آذربایجان شرقیست، چرا که سقوط این تیم به لیگ دسته دوم محتمل به نظر می‌رسد مگر اینکه هرچه زودتر عزمی جدی برای سروسامان دادن به اوضاع این باشگاه به کار گرفته شود. تنها راه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی پرداخت حدود 14میلیارد تومان بدهی است اما یونس قربانی مالک فعلی باشگاه اعلام کرده قادر به تامین چنین هزینه‌ای نیست.

با توجه به این مساله، مالک ماشین سازی در جلساتی که با مدیران هیات فوتبال آذربایجان شرقی داشته، از آمادگی برای واگذاری باشگاه خبر داده است. به همین دلیل مسئولان فوتبال استان در تلاش برای پیدا کردن نفر یا نهاد جدید برای قبول مسئولیت باشگاه هستند. با این وجود هنوز مالک جدیدی پیدا نشده و به این ترتیب ماشین سازی تا اطلاع ثانوی باید با همین شرایط به کار خودش ادامه بدهد.

از نگاه علیرضا اکبرپور تنها محمدرضا زنوزی می‌تواند حلال مشکلات ماشین سازی باشد و اوضاع این تیم را درست کند اما زنوزی نیز به صورت غیرمستقیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرده تمایلی برای بازگشت به ماشین سازی ندارد.

محمدجواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص اینکه گفته می‌‌شود ممکن است مالکیت ماشین سازی به شهرداری تبریز برسد و جلسه چندروز گذشته با معاون شهرداری نیز این شایعه را پررنگ‌ کرده، گفت: با شهرداری هیچ جلسه‌ای در این مورد نداشتیم. اصلا حرفی در خصوص واگذاری ماشین سازی به شهرداری مطرح نشده است. هیات فوتبال و همه مسئولین شهری و استانی مانند استاندار در تلاش هستند تا هرچه زودتر مشکلات ماشین سازی و دغدغه هواداران برطرف شود تا این تیم قدیمی و ریشه‌دار به شرایط خوبی برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول ماشین سازی تبریز هیات فوتبال آذربایجان شرقی شهرداری تبریز علیرضا اکبرپور مالک ماشین سازی محمدرضا زنوزی هیات فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم