Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز چهارشنبه در حماسه حضور و اقتدار بسیجیان استان اظهار داشت: پیشرفت کشور در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، سیاسی و سایر عرصه‌ها به واسطه تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی گفت: چهار دهه از تشکیل بسیج می گذرد اما  روز به روز برکات این اقیانوس زلال بر جامعه ایران آشکارتر می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب این بسیج بوده است که چشم طمع دشمنان انقلاب را به کشور کور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور بسیج در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ، سازندگی، جریان فتنه ها و حتی هم اینک در محرومیت زدایی بر هیچ کس پوشیده نیست و در هر صحنه ای که به آن نیاز بوده است بسیج وارد شده  و حتی پنجه در پنجه با استکبار و به ویژه آمریکا به پیروزی رسیده اند.

سردار فرجی با بیان اینکه بسیجیان امید دوستان هستند اظهار داشت: بسیجیان برای دشمن و بدخواهان انقلاب ترس و وحشت ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اینک کشور از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی شده است افزود: محرومیت زدایی و نهضت خدمت رسانی، محوریت تفکر بسیجیان بعد از هشت سال دفاع مقدس تاکنون بوده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیج برای رفع مشکلات اقتصادی مردم قرار گاهی برای خدمت رسانی تشکیل داده است و امروز بسیج با ۲۱ قشر بسیجی در کنار سایر دستگاه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی نقش آفرینی می کند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین با بیان اینکه بسیح حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است گفت: بسیجی در هر لباسی از جمله دانشجو، استاد، کشاورز، صنعت گر، پاسدار، ارتش و یا سایر موارد که باشد از دستاورد های انقلاب و آرمان های آن تا پای جان محافظت می کند.

حجت الاسلام رضا نوری افزود:‌ بسیجی فردی نیست که دارای کارت عضویت باشد بلکه فرد فرد افراد جامعه که از دستاورد های انقلاب محافظت خواهند کرد بسیجی هستند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیجیان را احیای انقلاب دانست و افزود: اگر کسی به انقلاب نگاهی کج داشته باشد بسیجیان در برابر آن می ایستند.

امام جمعه بجنورد د بخش دیگری از سخنانش بسیج را محافظ قرآن و دین دانست و افزود: بسیجیان بارها در فتنه ها حمایت خود را از آرمان های اسلام نشان داده اند.

نوری دستاورد نظام و انقلاب را استقلال کشور دانست و اظهار داشت: بسیجیان در برابر هر کسی که کشور را وابسته کند در برابر آن می ایستند و استقلال را که برای آن جان ها داده شده است حفظ خواهند کرد.

وی توجه به محرومان و نیازمندان را نیز یکی دیگر از دستاورد ها عنوان کرد و افزود: هم اینک بسیج در هر جایی که به‌ آن نیاز بوده است وارد شده و به مردم کمک کرده است، هم اینک فعالیت گروه ها در حاشیه شهرها، در مناطق محروم و دور دست، در مناطق زلزله زده از جمله آن است.

حماسه حضور و اقتدار بسیجیان خراسان شمالی با حضور اقشار مختلف بسیجی و مسوولان استان امروز در مصلی شهر بجنورد برگزار شد.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی هفته بسیج بجنورد خراسان شمالی هفته بسیج دستاورد ها خراسان شمالی هم اینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است