Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر آمریکایی چلسی معتقد است این تیم توانست در زمان های مناسب به یوونتوس گل بزند و سه امتیاز مهم کسب کند.

کریستین پولیشیچ می گوید از درخشش بازیکنان آکادمی چلسی تعجب نکرده است چون از قبل از توانایی آنها با خبر بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریستین پولیشیچ، وینگر آمریکایی باشگاه چلسی در دو ماه اخیر به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین دور بود اما توانسته است در هفته های اخیر به تدریج خودش را به برنامه های توماس توخل تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در دیدار شب گذشته تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان که با پیروزی 4 بر صفر آبی پوشان لندنی به پایان رسید، بعد از مدت ها از ابتدا در ترکیب تیمش بود و نمایش خوبی هم داشت. پولیشیچ بعد از این بازی در مورد بازگشت به ترکیب فیکس چلسی گفت:

چند ماه طولانی سپری شد و خیلی سخت بود که نمی توانستم بازی کنم و به کمک تیم بیایم. خوشحالم که برگشته ام و دوباره در تیم به میدان می روم. می توانم بگویم در زمینه آمادگی بدنی نزدیک به چیزی هستم که می خواهم اما هنوز می توانم بهتر شوم و این موضوع با دقایق بازی بیشتر اتفاق می افتد.تلاش کردم بازگشتم بیش از حد زود نباشد و بابت حسی که الان دارم بسیار خوشحال هستم. 

وینگر چلسی در مورد پست جدیدش در بازی مقابل یوونتوس گفت:

دیروز در پست 9 کاذب بازی کردم و فکر می کنم می توانم در پست های تهاجمی فراوانی در تیم می توام به میدان بروم. پستم اندکی متفاوت بود. به آن اندازه ای که عادت داشتم پا به توپ نشدم و نتوانستم از برخی نقاط قوتم استفاده کنم اما فکر می کنم توانایی بازی در این پست را دارم. می توانم برای هم تیمی هایم فضاسازی کنم و از بازی در این پست خوشحالم. 

در دیدار شب گذشته سه تن از بازیکنان آکادمی چلسی گلزنی کردند. پولیشچ در مورد عملکرد خوب بازیکنان آکادمی در مسابقات این فصل گفت:

 فکر کنم از قبل هم می دانستیم بازیکنان آکادمی چلسی چقدر قدرتمند هستند. این موضوع عجیب نیست زیرا بازیکنان آکادمی چند وقتی هست که نمایش خوبی دارند و بازیکنان خوب زیادی در این تیم داریم و از جایی که در آن هستیم خوشحالیم.

بازیکن شماره 10 چلسی در مورد پیروزی شب گذشته و صعود به مرحله حذفی نیز گفت:

عملکرد خیلی قدرتمندی داشتیم. از نحوه شروع بازی خیلی راضی بودم. فشار زیادی به حریف آوردیم. کار را برایشان سخت کردیم و در زمان مناسب گل زدیم. عملکرد بسیار قدرتمندی داشتیم و سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! مشکل 400 هزار دلاری پرسپولیس! امیر عابدزاده، زهره کودایی را سوپرایز کرد مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن بازی ویارئال - منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان آکادمی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!