Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:47:14 GMT

شرکت بیش از ۲۶ هزار بسیجی خوزستانی در رزمایش

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۴۶۷۰

شرکت بیش از ۲۶ هزار بسیجی خوزستانی در رزمایش

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نمایش اقتدار ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با و حضور مسئولان استان اظهار کرد: امروز بیش از ۲۶ هزار بسیجی در ۲۸ شهرستان خوزستان رزمایش دارند.

وی افزود: با گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی امروز باز هم بسیج با همان صلابت، اقتدار و پایمردی برای دفاع از ارزش‌های میهن اسلامی همچنان پای کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با تقدیر از تمامی فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج اقشار، ورزشکاران، طلاب و مسئولان استانی تصریح کرد: امام راحل فرمودند که «بسیج لشکر مخلص خداست» و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که «بسیج در دوران جنگ درخشید» بنابراین اخلاص و خدمت در راه خدا، ایثار، فداکاری، عمل به تکلیف، استقامت، شهادت‌طلبی و جهاد در راه خدا جلوه‌هایی از برجستگی نیروهای بسیج است.

سردار سرتیپ شاهوارپور با اشاره به اینکه یکی از مأموریت‌های بسیج در استان خوزستان جذب، سازمان‌دهی و آموزش در رده‌های مختلف است، ادامه داد: تجهیز و توسعه زیرساخت‌های لازم، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تلاش برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت و منش شهدا، تشکیل و راه‌اندازی گردان‌های سایبری، تشکیل و سازمان‌دهی گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مناطق محروم، ساخت منازل مسکونی و مدارس، آب‌رسانی و اعزام گروه‌های پزشکی از جمله اقدامات این فرماندهی هستند.

وی خبر داد: ساخت خانه عالم، ساخت ۳۱ مدرسه با ۱۱۵ کلاس، ساخت ۱۶۱ منزل برای محرومان و تعمیر ۲۰۰ منزل، اجرای ۱۷۳ کیلومتر آب‌رسانی روستایی، اجرای هشت هزار هکتار نهال‌کاری و حفاظت بیش از دو میلیون هکتار جنگل از دیگر فعالیت‌های این فرماندهی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان یادآور شد: امسال ۳۲۷ هزار و ۵۴۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه توزیع شد؛ همچنین در زمینه طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا از بیمارستان تا کف جامعه حتی با راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون به مردم خدمات‌رسانی کردیم.

سردار سرتیپ شاهوارپور با اشاره به اینکه برای استحکام‌بخشی به‌نظام جمهوری اسلامی بی‌شک بسیج این مسیر نورانی را ادامه می‌دهد و مقابل مستکبران به‌ویژه آمریکا می‌ایستد، عنوان کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان در بدترین فشارهای آمریکای جنایتکار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیج در جهان اسلام محکم و استوار ایستاده و خواستگاه اصلی آن نیز جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: راه شهیدان والامقام را به کوری چشم دشمنان ادامه می‌دهیم.

کد خبر 5359911

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسن شاهوارپور سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان هفته بسیج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه زلزله خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با تجمع در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف خوزستان حمایت خود را از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان و استادان خوزستانی در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اشغالگران قدس در غزه را محکوم کردند و با معترضان ضد اسرائیلی دانشجویان آمریکایی اعلام همبستگی کردند.

جامعه دانشگاهی استان همچنین خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس در غزه توسط مجامع بین المللی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی