Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - در تور خبر بیمه تعاون با شعبه تازه راه اندازی شده کاشان و شعبه کردستان به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب شرکت بیمه تعاون همراه شده و راهبردهای اتخاذ شده توسط آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شعبه کاشان از جمله شعبه های تازه راه اندازی شده بیمه تعاون در سال 1400 بوده است؛ مدیریت این شعبه بر عهده مهدی مومنیان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و دانشجوی کنونی مقطع دکتری مهندسی مالی گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او از سال 1384 با حضور در شرکت های بیمه ایران و کارآفرین وارد صنعت بیمه شده و از نخستین روز فروردین ماه سال 1400 با افتتاح شعبه کاشان به بیمه تعاون پیوسته است.
مومنیان مطرح می کند که تکمیل زیرساخت های شعبه کاشان تا ابتدای مرداد ماه به طول انجامیده و از آن زمان روند جذب نیرو و تجهیز ساختمان انجام شده است.
مدیر شعبه کاشان تصریح کرد: بر این اساس تا کنون 7 نماینده جذب شده و 4 نماینده دیگر نیز در حال گذراندن دوره های آموزشی خود هستند.
وی افزود: پس از جذب نماینده ها دوره های متعدد آموزشی برای مدیریت شبکه فروش برگزار شده و بنا داریم تا سیاست های تبلیغاتی برای معرفی هرچه مطلوب تر شرکت را نیز تدوین کنیم.
مومنیان با اشاره به سیاست های آینده خود اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمه درمان تکمیلی بیمه تعاون به عنوان بیمه راهبردی این شرکت شناخته می شود در نظر داریم تا بر روی معرفی و فروش این بیمه نامه اقداماتی را انجام دهیم.
مدیر شعبه کاشان ادامه داد: همچنین با توجه به ضرورت دیجیتالی شدن امروز جامعه، بنا داریم ضمن گسترش شبکه نمایندگان، بر روی همکاری با استارت آپ ها متمرکز شویم.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر، ضمن برگزاری جلسات و افزایش تعامل با مدیران عامل بانک ها و سازمان ها، برای حضور در مناقصات نیز سیاست هایی تدوین کرده ایم.
مومنیان در ادامه به برنامه های شش ماهه دوم سال 1400 نیز اشاره کرد و گفت: بنا داریم در بازه زمانی مذکور، تعداد نماینده های جنرال را به 20 رسانده و با همکاری مدیران زبده فروش، افراد توانمند را جذب شعبه کنیم.
شعبه کردستان؛ همراه دیرین بیمه تعاون
8 مهر ماه 1394، شعبه کردستان بیمه تعاون به عنوان بیستمین شعبه وقت بیمه تعاون افتتاح شد؛ به بهانه حضور در سالگرد افتتاح این شعبه با فریدون ابراهیمی، مدیر کنونی این شعبه گفت و گو انجام شده است.
ابراهیمی، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بوده و از سال 1376 با حضور در شرکت های بیمه «دانا» و «کارآفرین» فعالیت خود را در صنعت بیمه ادامه داده و از سال 1398 به بیمه تعاون پیوسته است.
او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او در شش ماهه نخست سال 1400، رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و بنا دارد که میزان خسارت پرداختی را کاهش دهد.
مدیر شعبه سنندج مطرح می کند: تمرکز بر روی خرده فروشی سبب شده تا رشد قابل توجهی صورت گیرد و بر این اساس دوره های آموزشی بیشتری نیز بناست برگزار شود.
ابراهیمی ادامه داد: بیمه های ثالث کوتاه مدت سبب شده تا بتوانیم اعتبار شرکت را افزایش داده و به برندگرایی شعبه نیز کمک کنیم.
وی توضیح داد: هم اکنون 8 نماینده فعال داریم و در حال ترغیب سایر نماینده های دارای کد برای فعالیت هرچه بیشتر هستیم؛ همچنین در طی دو ماه گذشته 2 نماینده جدید اضافه شده و بنا داریم به این تعداد تا پایان سال اضافه کنیم.
مدیر شعبه سنندج همچنین پیشنهاد داد: پیشنهاد می کنیم که در بحث مناقصات، ستاد بازنگری هایی داشته باشد تا بتوانیم جامع تر در میدان مناقصات حضور پیدا کرده و با موفقیت در اخذ مناقصات، خدمات بیمه تعاون را ارائه کنیم.
شایان ذکر است که پیشتر نیز، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت نیز در استان کردستان نسبت به ویژگی های این شعبه مطرح کرده بود: «نوآوری، استفاده بهینه از فناوری های اطلاعاتی، بیمه درمان خانوادگی، بیمه تضمین کالای ایرانی، سرمایه‌گذاری های مولد و … به عنوان مولفه های بیمه تعاون» مورد توجه قرار گرفته است و این شرکت، «ظرفیت و پتانسیل لازم برای پوشش همه زمینه های بیمه ای را دارد».

   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون شعبه کاشان مدیر شعبه بنا داریم سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری

امتداد - شرکت بیمه معلم که چند سالی است در رشته حمل و نقل کالا و بخصوص در زمینه بیمه کشتی فعالیت گسترده ای دارد، توانسته در سال مالی ۱۴۰۲ حدود ۹۰ درصد بودجه خود را در این رشته محقق کند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیمای بیمه معلم در گفت و گوی اختصاصی با بیمه نویس ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ درصد بودجه شرکت در رشته حمل و نقل محقق شده و وضعیت پرتفوی شرکت در این رشته مطلوب است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های فنی شرکت بیمه معلم ، بیمه‌های باربری ،کشتی و هواپیما است، افزود: رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه حمل و نقل کالا (باربری)، بیمه بدنه کشتی و بیمه بدنه هواپیما تحت پوشش بیمه باربری قرار دارد و شرکت بیمه معلم با تمام توان به فعالیت خود در این حوزه مشغول است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین گفت: بیمه های حمل و نقل کالا به صورت قابل اطمینانی زیان های مالی کالاهای تجاری را درصورت تحقق خطرات مرتبط با حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی مورد پوشش قرار می دهد و طبق قراردادهای موجود، بیمه گر جبران خسارت و نیز تقبل هزینه های احتمالی ناشی از حمل کالا را به عهده می گیرد.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما در ادامه با بیان این نکته که در صنعت بیمه سهم بیمه باربری حدود ۲ درصد است، اضافه کرد: علت پایین بودن این سهم نسبت به رشته های دیگر این است که همه مردم کار تجاری یا صادرات و واردات انجام نمی دهند و تعداد کمی از افراد در این حیطه مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین شرکت های بیمه هم سهم اندکی از پرتفوی خود را به این رشته اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد:  انواع بیمه های باربری عبارتند از بیمه های وارداتی، بیمه های صادراتی، ترانزیت و بیمه های داخلی که با توجه به تخصصی بودن این رشته و لزوم برخورداری نماینده های فعال دراین زمینه، تعداد نمایندگان شرکت های بیمه که در حوزه باربری فعالیت می کنند، بسیار محدود است.

سهم بیمه معلم از بیمه تخصصی کشتی ها

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما با بیان این نکته که در حال حاضر ۳۸ درصد سهم بازار از بیمه دریایی در اختیار بیمه معلم است، افزود: بیمه معلم از سال ۲۰۰۷ به این حوزه ورود کرد و سعی شده فعالان این حوزه را جذب کنیم و افراد متخصص در این زمینه مثل کاپیتان ها، مهندسان سازه، لجستیک و… که همگی آشنا به امور بودند  به صورت تخصصی در این حوزه مشغول به همکاری با بیمه معلم هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های موفقیت بیمه معلم در رشته کشتی این بوده که بیمه مرکزی پوشش های اتکائی مربوطه را به خوبی تامین کرده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در ادامه گفت: در بیمه کشتی، شرکت بیمه با توجه به نوع شناور، مسئول جبران خسارت بدنه شناورها است و در بعضی از پوشش‌ها مسئولیت ناشی از تصادم و همچنین زیان همگانی نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد ودر صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن به علت وقوع هر یک ازخطرات بیمه شده، ‌زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین می شود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می کند.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین اظهار داشت: با وجودی که ضریب خسارت کل صنعت در این رشته ۲۵ تا ۳۰ درصد است اما بیمه معلم توانسته با ضریب خسارت ۱۰ درصد عملکرد موفقی را در این رشته رقم زده و در کل صنعت رتبه ۱۱ را به خود اختصاص دهد.

به منظور توسعه بیمه های حمل و نقل توصیه می گردد شرکتهای تجاری ایران قراردادهای فروش خود را بر اساس ترم CIF تنظیم نمایند که شرکتهای بیمه ی ایرانی بتوانند پوشش های بیمه ای لازم را به صادرکنندگان کالا ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: می توان گفت ترکیب پرتفوی بیمه معلم در رشته حمل و نقل کالا بسیار مطلوب است؛ به طوریکه ۳۰ درصد به بیمه باربری وارداتی، ۶۰ درصد به بیمه باربری صادراتی و مابقی به بیمه های داخلی تعلق دارد و جالب است بدانید که رشته کشتی در جایگاه چهارم در پرتفوی بیمه معلم است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم از انعقاد قرارداد جدید بیمه حمل و نقل کالا با  گروه کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این همکاری جدید در مراحل عملیاتی قرار دارد و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان