Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج همواره گوش به فرمان ولی و حجت خدا بر روی زمین است که همین ویژگی نیز نشان از هوشیاری و هوشمندی بسیجیان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در آیین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در همایش امروز نشان از هوشمندی آنها در این برهه از زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی است که در تمام عرصه‌های سخت انقلاب با هوشمندی تمام وارد عمل شده و توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است گفت: نیروهای انقلابی بسیج همواره مکتبی، انقلابی و مردمی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج همواره گوش به فرمان ولی و حجت خدا بر روی زمین است که همین ویژگی نیز نشان از هوشیاری و هوشمندی بسیجیان است افزود: هر مسیری خارج از مسیر ولایت به نابودی ختم می‌شود و تجربه و تاریخ اسلام بیانگر آن است.

وی با بیان اینکه امروز انسجام و وحدت از هر چیزی برای ملت لازم‌تر است خاطرنشان کرد: خروجی این حضور گسترده بسیجیان تولید قدرت نرم برای نظام اسلامی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن از حضور بسیج متزلزل می‌شود گفت: این حضور معنادار بسیجیان در سراسر کشور امید را در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بیند نیروهای خودی چند برابر شده است متزلزل شده و خروجی این همایش عزت و بزرگی برای اسلام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را تشکیل دهنده جبهه مقاومت دانست و افزود: امروز اثر بسیج فراتر از جغرافیای ایران اسلامی است و در دنیا گسترده شده است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری و شهیدان، شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان ما الگوی جهان اسلام هستند و امروز در جامعه اسلامی و در کشورهای مختلف نقش نظام فکری امامین انقلاب در صحنه نبرد مشهود است.

سردار معروفی با بیان اینکه آنچه که داعش را نابود کرد بسیج مردمی و تفکر بسیجی بود گفت: شجره خبیث داعش را تشکیل دادند تا خاری در چشم مسلمانان باشد اما باعث تقویت و وحدت جبهه مقاومت شد.

وی شهید سپهبد قاسم سلیمانی را محور وحدت اسلام عنوان کرد و افزود: منطق بسیج که نطفه آن در عاشورا به اثبات رسید، منطق عاشوراست و با این روحیه در مقابل استکبار ایستادگی شد.

فرمانده سپاه استان کرمان: دولت از ظرفیت عظیم بسیج در پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده کندفرمانده سپاه استان کرمان: آثار و برکات بسیج در جهان اسلام قابل مشاهده استفرمانده سپاه استان کرمان: شهید سلیمانی مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها است

این رزمنده دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس نیز روحیه و فرهنگ عاشورایی بر جبهه‌ها حاکم بود و باعث تشکیل بسیج مردمی و تقویت جبهه‌های حق علیه باطل شد گفت: رمز بسیج برای موفقیت در تبعیت محض و بدون چون و چرا از امام جامعه است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه بسیج محافظه‌کار و محاسبه‌گر نیست خاطر‌نشان کرد: رسالت بسیج است که خود را سپر بلای دین، شیعه، انقلاب اسلامی و ولایت می‌داند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها شبه افکنی عنوان می‌کنند که بسیج نباید سیاسی باشد و اشتباه است تصریح کرد: بسیج سیاسی است اما سیاسی کار، سیاست‌زده و حزبی نیست و فقط خود را فدای انقلاب اسلامی، ولایت و ملت می‌کند نه منافع گروه‌ها و احزاب سیاسی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیج به‌عنوان یک نیروی بن‌بست‌شکن و خط‌شکن یاد کرد و گفت: بسیج حقیر نیست زیرا تکیه گاه آن خدا، عاشورا و امامین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی اظهار داشت: تا وقتی بسیج و تفکر بسیجی در جامعه باشد اجازه نمی‌دهیم دشمن ملت را ناامید کند و دشمن برای همین از وجود بسیج نگران و هراسان است.

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم خروجی بسیج و انقلاب اسلامی است گفت: باید بر روی منظومه فکری و اندیشه زیبای حاج قاسم سلیمانی برای باز شدن همه گره‌ها و مشکلات کشور کار کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در خدمت مردم است تاکید کرد: بسیج در خدمتگزاری به مردم رقیب هیچ کس نیست و آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی داعش بسیج سازندگی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی داعش بسیج سازندگی استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی بسیج همواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد