Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:19:00 GMT

جهش تولید مسکن در استان بوشهر محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۵۴۵۲

جهش تولید مسکن در استان بوشهر محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر چهارشنبه در نشست با امام‌جمعه برازجان اظهار داشت: تأمین مسکن از نیازهای ضروری جامعه است.

وی تصریح کرد: در هر نقطه از شهرستان دشتستان اگر زمین مناسب جهت ساخت مسکن در اختیار داشته باشیم، اقدام به ساخت‌وساز خواهیم کرد، در غیر این صورت از طریق رایزنی با اداره کل منابع طبیعی، زمین‌هایی را به محدوده روستا اضافه می‌کنیم و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهر برازجان نیز در این نشست با اشاره به نقش‌آفرینی بنیاد مسکن در تأمین مسکن محرومان، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته عمران و آبادانی قابل‌ملاحظه‌ای توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان دشتستان صورت گرفته که در بازدیدهای میدانی این مهم قابل‌ملاحظه است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح ضمن قدردانی از مقاوم‌سازی‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان، نسبت به ایجاد مسکن مناسب تأکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات بخش مسکن نیازمند اقدامی انقلابی و جهادی است و همکاری بانک‌های عامل با مردم و تسهیلگری در پرداخت تسهیلات مسکن را می‌طلبد.

کد خبر 5360032

منبع: مهر

کلیدواژه: مهر مسکن بنیاد مسکن بوشهر امام جمعه برازجان حسن مصلح هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها زلزله بارش باران ایلام گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی تنگستانی مکان از آغاز فصل پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: مراکز تکثیر تولید لارو و بچه میگو در نقاط مختلف استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به واردات ۲۶ هزار مولد میگوی خارجی SPF به کشور برای تولید بچه میگو، افزود: در کنار مولد خارجی، ۲۵ هزار مولد داخلی هم در تولید لارو و بچه میگو فعال شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اظهار کرد: در بازدید‌های انجام شده این مولد‌ها پست لارو‌های قوی میگو تولید کرده‌اند که می‌تواند در تولید میگوی پرورشی مطلوب کمک قابل توجهی کند.

وی با تاکید بر این‌که مقابله با بیماری میگو با مشارکت پرورش‌دهندگان امکان‌پذیر است، گفت: بیماری میگوی پرورشی امسال هم مانند سال‌های گذشته وجود دارد و باید با همکاری تولیدکنندگان، این بیماری مهار و کنترل شود.

تنگستانی مکان یادآور شد: در این راستا بخش دولتی تمهیدات و آموزش‌های لازم و شرایط قرنطینه‌ای، زیستی و بهداشتی که نقش مهمی در مهار و کاهش مخاطرات بیماری میگوی پرورشی دارد را به تولیدکنندگان میگو ارائه کرده است.

وی ردیابی بیماری میگوی پرورشی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و اظهار کرد: مولد‌ها و پست لارو‌های میگو تا کنون سالم هستند ولی برای مهار و جلوگیری از شیوع بیماری، مدیریت آب استخر، تولید و توزیع غذای بچه میگو و استفاده از تجهیزات از سوی پرورش‌دهنده این آبزی ضروری است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با بیان این‌که کارشناسان دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان میگو در مراکز پرورشی هستند، اضافه کرد: همکاری کارشناسان دامپزشکی با پرورش‌دهنده میگو در همه سطوح وجود دارد تا ان‌شاءالله تولید مورد نظر در سال جاری محقق شود.

وی جابه‌جایی و ذخیره‌سازی بچه میگو در استخر پرورشی را بر اساس مجوز دانست و تاکید کرد: لاروریزی و ذخیره‌سازی در استخر پرورشی نباید بیش از مجوز تعیین شده از سوی دامپزشکی و کد اتحادیه پرورش‌دهنده میگو و شیلات برای هر مزرعه باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد