Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:12:29 GMT

اهانت به خانواده شهدا توهین به اسلام است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۵۷۳۴

اهانت به خانواده شهدا توهین به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در تجمع بزرگ بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج گفت: بسیج در شرایطی شکل گرفت که عرصه‌های مختلف کشور مورد تاخت و تاز دشمن بود.

وی گفت: دشمنان خیرخواه ملت نبودند و شرایطی فراهم کردند که در حوزه‌های گوناگون مردم ایران تحقیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردمی ایارن همیشه نامدار و شناخته شده و دارای تمدن بزرگ بودند کشور ایران کشوری کوچک نبود اما ایران را تحقیر کردند در دو جنگ جهانی کشور به تصرف بیگانگان در آمد حکومت های مرکزی در دوره قاجار و پهلوی اختیاری از خود نداشتند در دوران پهلوی منحوس شاه اختیار ملت را نداشت و ملت هم اختیار شاه را نداشت کسی که برای دولت تصمیم می‌گرفت بیگانگان بود.

وی افزود: کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا بود دچار عقب‌ماندگی عظیم علمی شد کشوری که خواجه نصیر و زکریای رازی داشت کشوری که دارای غنای فرهنگی بود آن چنان ذلیل شد.

امام جمعه یاسوج گفت: امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد و شجره طیبه از مساجد و هیئت‌های مذهبی و دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها بیرون آمد و ندای امام را پاسخ داد.

وی گفت: در آن شرایط سخت کسی باور نمی کرد حکومتی که مورد حمایت شرق و غرب بود در مقابل این نهضت شکست پذیر باشد اما طاغوت شکست خورد.

این استاد حوزه های علمیه گفت: امام در مقابل جهان استعماری و استکباری ایستاد امام در مقابل شرق و غرب جنایتکار ایستاد و مبارزه کرد شاه در برابر امام عددی نبود و هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید همه جبهه های شیطانی علیه این انقلاب توطئه کردند از ترور تا جنگ ۸ ساله که صدام را برای مقابله با کشور ایران و تجزیه آن مجهز کردند.

وی گفت: دشمن اکنون در مقابل ایران در تمامی جبهه‌ها شکست خورده آمریکا علیرغم همه قدرتی که داشت و دارد با دستان سپاه و بسیج شکست‌های سنگینی را پذیرفته است.

حسینی افزود: وقتی موشک های ایران پایگاه آمریکایی را زد جهان متحیر ماند که چگونه کشوری مثل ایران به صورت رسمی به آمریکا اعلام جنگ می‌کند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: با روحیه بسیجی دشمن زمین‌گیر و سرکوب می‌شود رهبری می فرماید هزینه مذاکره و تسلیم بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است لذا با روحیه بسیجی و مقاومت می‌توان دشمن را در هم شکست.

حسینی در ادامه با بیان اینکه هرکس به خانواده شهید اهانت کند به اسلام و انسان‌های آزاده اهانت کرده به استقلال و شکوه و عظمت این ملت توهین کرده است گفت: امروز عزت ما به دلیل تفکر شهادت و ایثار و مقاومت است.

نماینده ولی فقیه گفت: کارهای عظیمی در پیش داریم که به دستان بسیجیان با روحیه انقلابی و بسیجی اتفاق می‌افتد این روحیه را باید همواره حفظ کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام امام خمینی اهانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند