Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی، از روز پنجشنبه 4 آذر 1400 بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز خواهند کرد.

بر اساس این خبر، امسال 468 فیلم در بخش مسابقه ایران و 1048 فیلم از 85 کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهرام حیدریان» مدرس انیمیشن و جلوه‌های ویژه، فیلمساز مستند در حوزه حیات‌وحش و حضور در تولید سریال و فیلم انیمیشن کوتاه آموزشی، «حسین ملایمی» مدرس دانشگاه، کارگردان پروژه‌های کوتاه، سریال و تیزر، عضو رسمی آسیفا ایران و بین‌الملل و عضو هیات داوری جشنواره‌های انیمیشن، «فرنوش عابدی» کارگردان فیلم‌های کوتاه انیمیشن، حضور در جشنواره بین‌المللی و دریافت جایزه‌های متعدد، داور جشن خانه سینما و جشنواره کریپت‌شوی اسپانیا، «امین حق‌شناس» کارگردان و کارگردان هنری، انیماتور، طراح شخصیت و طراح استوری‌برد، سازنده تیزر انیمیشن تبلیغاتی، مدرس و مجری ورکشاپ در زمینه‌های مختلف، «مهدی شیری» پژوهشگر در زمینه مرزهای نقاشی و انیمیشن و برگزار کننده نمایشگاه‌های متعدد نقاشی و ویدئو، «شیوا ممتحن» حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و دریافت جایزه و داور جشنواره نوستالژیا میلان ایتالیا و «ساره شفیعی‌پور» سازنده انیمیشن در استودیو رای‌آوین و برنده جوایز در جشنواره‌های داخلی و خارجی اعضای هیات انتخاب دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند 1400 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.tehran-animafestival.ir مراجعه کنند.

گلایه‌های صریح نویسندگان در گفت‌وگو با مدیرعامل کانون پرورش فکری/ خانه کودکان حال خوشی ندارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انیمیشن کانون پرورش فکری انیمیشن کانون پرورش فکری جشنواره بین المللی پویانمایی دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان