Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه مسابقات کاراته بانوان ناشنوایان جهان که با قهرمانی ملی پوشان ایران همراه بود ، با حضور دکتر مریم کاظمی پور برگزار شد.

به گزارش برنا؛ دکتر مریم کاظمی پور با حضور در خانه هندبال شهید سلیمانی در مراسم اختتامیه مسابقات کاراته بانوان ناشنوایان جهان؛ کاپ و مدال های قهرمانان این دوره از مسابقات را که با عنوان اولی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان ایران همراه بود، به آنها اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم اختتامیه ، مهران تیشه گران رییس و زهرا داودی نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان ، زهرا سادات موسوی مدیرکل امور بانوان و پروین کرملو مشاور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا، امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان روسیه، نایب رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان ترکیه و فضلی رئیس انجمن کاراته فدراسیون ناشنوایان حضور داشتند.

در مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان در بخش بانوان؛ ایران با ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز قهرمان شد. اوکراین با سه طلا ، ۴ نقره و ۲ برنز به مقام دوم رسید. روسیه هم با یک طلا و ۷ برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم در پیامی قهرمانی تیم ملی کاراته بانوان ایران در رقابت های ناشنوایان قهرمانی جهان را تبریک گفت.

پیام دکتر مریم کاظمی‌پور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بانوان ملی پوش کاراته کای ناشنوای ایران در یک عرصه رقابتی سخت و جهانی، توانمندی خود را روی تاتامی به منصه ظهور رساندند تا جام قهرمانی با عزت و سربلندی برای ایران اسلامی به ارمغان آید.

فتح این رویداد جهانی به میزبانی خوب کشورمان، یک افتخار ارزشمند و امیدوار کننده برای ورزش ایران و جامعه بانوان است که همچنان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

افتخار آفرینی تیم ملی کاراته ناشنوایان بانوان ایران در رقابت های قهرمانی جهان را به تک تک ملی پوشان عزیز و با احساس و مدال آورانی که با شایستگی این فخر و سربلندی را به ارمغان آوردند؛ کادر فنی و سرپرستی، مسئولین محترم فدراسیون که علاوه بر آماده سازی تیم ها وظیفه خطیر میزبانی را هم عهده دار بودند، خانواده ی قهرمانان و مردم ورزش دوست ایران تبریک می گویم.

به بانوان تکواندوکار ناشنوای عزیز که آنها هم در مسابقات جهانی مبارزات بسیار خوبی را سپری کردند و عنوان با ارزش نایب قهرمانی جهان را بدست آوردند ، خداقوت و تبریک می گویم.

با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ورزش ناشنوایان ایران ، امیدوارم همچنان این درخشش ها استمرار یابد.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران رئیس فدراسیون معاون وزارت ورزش و جوانان ترکیه جهان روسیه ورزش و جوانان رقابت ملی پوش ایران اسلامی جامعه رشد خانواده کاراته بانوان کاراته بانوان جهان مراسم اختتامیه کاراته بانوان قهرمانی جهان کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو