Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:21:37 GMT

قول می دهیم موانع تولید در کشور را حذف کنیم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۰۶۱

قول می دهیم موانع تولید در کشور را حذف کنیم

ایسنا/خراسان شمالی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو گفت: قول می دهیم موانع تولید در کشور را حذف کنیم و با مدیریت محدودیت های حوزه اقتصاد کلان، تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع انجام دهیم.

محسن صالحی نیا، سوم آذر ماه در حاشیه جشن شکرگذاری تحقق تولید ۱۴۰۱۴ تن محصول نهایی مجتمع صنعتی اسفراین، اظهار کرد: ما پشتیبانی کننده تمامی فعالیت های صنعتی در کشور هستیم و قول می دهیم با مدیریت محدودیت های حوزه اقتصاد کلان، تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فولاد اسفراین نمونه بارز تحقق شعار مانع زدایی و رفع موانع تولید در کشور است و با فعالیت هایی که در این مجموعه انجام گرفته، رکوردهای خوبی برجای گذاشته شده است.

صالحی نیا خاطرنشان کرد: پشتیبان تمام فعالیت های خوب و توسعه ای صنایع هستیم تا بیش از گذشته شاهد پیشرفت های کشور باشیم.

وی با اشاره به مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: چندین صنعت بزرگ در ارتباط با فولاد که در واقع صنایع پایین دستی مجتمع فولاد اسفراین محسوب می شوند، در این استان راه اندازی شده و مشغول به کار هستند.

وی گفت: یکی از مسائل مورد تاکید ما در وزارت صمت، توجه صنایع بر جلوگیری از خام فروشی است که باید در مجتمع های صنعتی مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اقتصادی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور