Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:32:12 GMT

پیگیری جدی برای مسئله تخصیص آب لرستان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۳۴۷

پیگیری جدی برای مسئله تخصیص آب لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح سه بوستان در شهر خرم آباد در سخنانی با اشاره به ایجاد داروخانه هلال احمر در شهر خرم آباد با طرح سوال از وزیر در مجلس اظهار داشت: مجوزهای لازم برای ایجاد مرکز ژنتیک مادر در شهر خرم آباد از وزارت بهداشت اخذ شده است.

استاندار برای رفع مشکلات هتل «صخره‌ای» ورود کند

وی با تاکید بر اینکه این مرکز در راستای بررسی سلامت جنین در دوران بارداری مادر ایجاد می‌شود عنوان کرد: مجوز این مرکز با طرح سوال از وزیر بهداشت در مجلس شورای اسلامی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث درمانگاه هلال احمر در منطقه «پشت بازار» شهرستان خرم آباد گفت: برای ایجاد این درمانگاه امسال دو میلیارد تومان اوراق اختصاص پیدا کرده و قبلاً نیز ۲۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

ویسکرمی با اشاره به ایجاد اورژانس هوایی در مرکز لرستان تصریح کرد: همچنین مسائل مربوط به هتل «صخره ای» خرم آباد نیز در حال پیگیری است و الان پرونده این پروژه در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری برای بررسی وجود دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم مشکلات این هتل از سوی شهرداری، نهادهای مختلف و همچنین استاندار لرستان رفع شود.

آغاز تولید آزمایشی در فولاد خرم‌آباد از دی ماه

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ساخت این بیمارستان بعد از دو سال توقف، مجدد آغاز شده است.

ویسکرمی افزود: ۲۷۶ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه اختصاص پیدا کرده که در حال نهایی شدن است و امیدواریم در سفر رئیس جمهور به لرستان این امر نهایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری برای راه اندازی پروژه فولاد خرم آباد اظهار داشت: الان در حال حاضر، در حال تعمیر و سرویس کارخانه هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قول داده‌اند و به ما هم گزارش داده‌اند که تا دی ماه تولید آزمایشی این کارخانه شروع شود و حداقل کارگران قبلی آن به کارخانه برگردند.

ویسکرمی همچنین با اشاره به پیگیری برای راه اندازی «پارسیلون» نیز گفت: علیرغم اینکه برخی‌ها می‌گفتند که این کارخانه راه اندازی نمی‌شود و دستگاه‌های آن قدیمی است، اما در مطالعات جدیدی که صورت گرفته، نشان می‌دهد که می‌شود با محصول دیگری و با تفکر دیگری آن را راه اندازی کرد.

باید مشخص شود که آب بر چه اساسی تقسیم شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری موضوع تخصیص آب لرستان افزود: ما به شدت پیگیر این موضوع هستیم، منتها کار باید به صورت اصولی و علمی پیش برود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من تحقیق و تفحص از وزارت نیرو زده‌ام و این امر از دولت پنجم تا دوازدهم خواهد بود عنوان کرد: باید «سر و ته» این موضوع روشن شود که اصلاً آب بر چه اساسی تقسیم شده است؟

ویسکرمی با اشاره به اینکه حدود دو ماه دیگر، نوبت ما می‌شود در بحث ریاست مجمع نمایندگی، ادامه داد: من همه این وقت را به صورت کامل برای مسئله آب خواهم گذاشت.

وی تاکید کرد: الان هم که یقه وزیر را در کمیسیون کشاورزی گرفته‌ایم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 5360120

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی کمبود آب وزارت نیرو هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام شیوع کرونا نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم