Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:08:36 GMT

صدرنشینی سپاهان سوغات شیراز برای شاگردان محرم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۴۰۹

سپاهان با پیروزی مقابل فجر سپاسی به صدر جدول رده‌بندی لیگ بیست و یکم رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته ششم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که با نتایج کم‌گلی به پایان رسید.

در یکی از این دیدارها سپاهان مهمان فجر سپاسی بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۳۵ روی ارسال فرشاد احمدزاده از روی ضربه ایستگاهی، گل نخست سپاهان را با ضربه سر به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم سجاد شهباززاده روی ضدحمله‌ای که خودش آغاز کرد به محوطه جریمه فجر سپاسی نفوذ کرد و با پاس کات‌بک، محمدرضا حسینی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا حسینی دروازه فجر را به راحتی باز کند.

با این نتایج سپاهان فعلا با ۱۳ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. فجر سپاسی هم با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه سپاهان فجرسپاسی صدرنشینی زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!