Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:02:53 GMT

۹۰۰ فقره انشعاب گاز در روستاهای اشکنان نصب می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۵۰۲

۹۰۰ فقره انشعاب گاز در روستاهای اشکنان نصب می شود

رئیس اداره گاز شهرستان لامرد در گفت وگو با خبرنگار مهر از شروع عملیات نصب ٩٠٠ فقره علمک در روستاهای پاقلات و کال خبر داد.

وی تصریح کرد: برای گازرسانی به روستاهای کال و پاقلات ٤٠ کیلومتر شبکه فلزی و پلی اتیلن با فشارpsi ٦٠، یک ایستگاه cgs با ظرفیت ٥٠٠٠ مترمکعب بر ساعت، اجرا شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان لامرد گفت: با پایان یافتن این پروژه، ٧٨١ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5359991

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز گازرسانی روستایی شرکت گاز استان فارس هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها