Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، از تولید سموم کشاورزی تقلبی در سطح گسترده‌ای مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش 3 ماهه ماموران در این خصوص افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند یک باند 7 نفره در نقاط مختلف سطح شهر زنجان با تشکیل کارگاه‌هایی اقدام به تولید سموم تقلبی با برندهای مختلف کرده و آنها را با روش‌های مختلف در بیش از 20 استان کشور به فروش می‌رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران با انجام کار اطلاعاتی توانستند ۷ کارگاه تولید این سموم کشاورزی را شناسایی و ۶ نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند، گفت: ماموران در این کارگاه ها صدها تن سموم تقلبی کشف کردند.
 
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تولید اقلام تقلبی سلامتی مردم را تهدید کنند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار جهانبخش سموم تقلبی فروش تولید سم سم تقلبی زنجان 20 استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان