Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:15:51 GMT

"کندو" به تدوین رسید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۸۲۱

فیلم کوتاه «کندو» به کارگردانی مشترک مصطفی داوطلب و طاهره شعبانیان، به تدوین رسید. ناطقان: به نقل از روابط عمومی پروژه، با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «کندو» به کارگردانی مشترک طاهره شعبانیان و مصطفی داوطلب این فیلم وارد مرحله تدوین توسط طاهره شعبانیان شد.

این فیلم کوتاه، چهارمین کار مشترک شعبانیان و داوطلب است که پیش از این، فیلم‌های «سایکو» و «گزارش یک اخراج» را ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری «کندو» ۷ روز در ماه‌های مهر و آبان ۱۴۰۰ در اتوبان ارتش تهران انجام شد.

«کندو» روایتگر زندگی فرخنده زن جوان افغانی است که به همراه شوهرش امرالله که قصد بازگشت به کابل را دارد، برای رسیدن به ایستگاه راه آهن سوار اتوبوس شرکت واحد می‌شوند. در اتوبوس دختربچه‌ای امانتی را به فرخنده می‌سپارد و فرخنده…

نرگس هزاره، بشیر احمد نیکزاد، لادن ژافه وند، مجید عراقی، حامد مهدی نژاد، سیما شیبانی، رضا حسین نژاد، حوریسا تفرشی، مهدی طاهرخانی، باران ابراهیم زاده، نگار اصلانی، نگین اصلانی و طاها حیدری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

فهرست عوامل فیلم کوتاه «کندو» عبارت است از: کارگردان: طاهره شعبانیان و مصطفی داوطلب، نویسنده: طاهره شعبانیان, مصطفی داوطلب و مرضیه کمالوندی، مشاور فیلمنامه: حامد توری کرمی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، صدابردار: بهزاد توکلی، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، تدوین: طاهره شعبانیان، فیلمبردار پشت صحنه: علیرضا گراوندی دستیار اول و برنامه ریز: ریحانه رنجبر، استوری بورد: حامد توری کرمی، مدیر تولید: علی جعفریان، تدارکات: فیاض صادقی، مدیرترابری: حامد پور عظیمی، عکاس: مریم فخاری، روابط عمومی: آزاده فضلی، تهیه شده در کمپانی فیلم اوسکاردن، تهیه‌کننده: مرضیه کمالوندی و مریم شعبانیان. منبع: مهر برچسب ها: کندو ، تدوین ، فیلم کوتاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کندو تدوین فیلم کوتاه مصطفی داوطلب فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام