Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:49:24 GMT

پایان نیمه اول؛ ذوب آهن صفر _ فولاد یک

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۸۶۸

پایان نیمه اول؛ ذوب آهن صفر _ فولاد یک

گاندوها در دیدار هفته ششم لیگ برتر برابر فولاد به میدان رفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ پیکان و ذوب آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در پایان نیمه اول با نتیجه یگ بر صفر به سود فولاد دنبال می‌شود.

هفته ششم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و فولاد

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: پری را (دقیقه ۴۰، فولاد) _

اخطار: وحید حیدریه (دقیقه ۲۵، فولاد) _

اخراج:

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، حامد نور محمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، سجاد جعفری، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدا بنده لو، سینا اسد بیگی، مرتضی خراسانی، عارف رستمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: مهدی تارتار

فولاد: احسان مرادیان، صالح حردانی، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، سینا شاه عباسی، محمد رضا عباسی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، لوسیانو پری را، وحید حیدریه، حمید بوحمدان.

سرمربی: جواد نکونام

داور: محمدرضا تارخ

شرح بازی:

شرح گل:

لوسیانو پری را (گل اول فولاد): ضربه محکم و پشت محوطه جریمه لوسیانو پری را به گوشه دروازه فر عباسی رفت.

دقایق حساس:

دقیقه ۹: سانتر حردانی از سمت راست با ضربه سر قاسمی نژاد همراه شد اما ضربه وی در چارچوب نبود.

دقیقه ۱۳: ضربه از راه دور آبشک به تیر افقی دروازه ذوب آهن اصابت کرد و به بیرون رفت.

نکات بازی:

*پس از خطایی که در دقیقه ۵ به روی بازیکن ذوب آهن پیش آمد نیمکت سبزپوشان اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند. آنها اعتقاد داشتند داور باید موسی کولیبالی از زمین اخراج می‌کرد.

*اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی تماشاگر ویژه این دیدار بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ذوب آهن فولاد زمین رئیس کمیته انضباطی اصفهان ذوب آهن فولاد لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه