Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزرای فارس از اردبیل، تجمع عظیم و حماسی اقتدار بسیج با حضور پرشور بسیجیان سلحشور شهرستان اردبیل در سالن ۶ هزار نفری رضازاده برگزار شد.

در این تجمع عظیم که بسیجان از تمام رده‌های سنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گردهم آمده بودند، اقتدار و عظمت بسیج به نمایش درآمده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوبیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیجیان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و ظلم و ستمگری غرب اعلام کردند؛ شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا حیدر، یا زهرا توسط بسیجیان از گوشه گوشه سالن ۶ هزار نفری رضازاده به گوش می‌رسید و جو خاصی را به این مجموعه بخشیده بود.

بسیجی که در جنگ تحمیلی بیشترین تعداد شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرد با بسیجی که اکنون در میدان عمل حضور دارد از نظر ریشه و هدف هیچ تفاوتی ندارد و همواره هدف سربلندی ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

 

بسیج نقش‌آفرین اصلی در تحقق گام دوم انقلاب است

سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در تجمع بزرگ بسیجیان اظهار کرد: با این‌که کشورمان با مشکلاتی روبه‌رو است، اما همه این مشکلات حل‌شدنی بوده و هیچ بن‌بستی برای حل‌وفصل مشکلات وجود ندارد که در این خصوص بسیج، وظیفه دارد مشکلات موجود را تبیین کند و در مقابل افرادی که قصد دارند به جامعه القا کنند حل مشکلات داخلی وابسته به خارج از مرزها است ایستادگی نماید.

وی افزود: یکی از نقش‌آفرینان اصلی در گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان دلاور خواهند بود و این قشر در ۲ عرصه موضوعی و جغرافیایی گام دوم انقلاب جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقش موثر بسیج در گام اول انقلاب اسلامی، یادآور شد: حضور پررنگ، موثر و همه‌جانبه بسیج با تقدیم بیشترین تعداد شهدا به وطن در جنگ تحمیلی از افتخارات بسیج محسوب می‌شود و همچنین اقدامات بسیج در مبارزه با گروهک‌های انحرافی و ضدانقلاب که قصد ایجاد بی‌ثباتی در کشور را داشتند، قابل ستایش است.

 

حل مشکلات جامعه با جهاد علمی امکان‌پذیر است

سردار محبی عنوان کرد: «جهاد علمی» از دیگر وظایف مهم بسیج است، به طوری که بسیج مجموعه خود و جامعه را مجهز به علم و دانش نماید چراکه تنها با علم و دانش، خیل عظیمی از مشکلات حل شده و وابستگی به بیگانگان از بین می‌رود.

وی تاکید کرد: افرادی با شعار عدالت‌خواهی قصد مقابله با اقدامات دولت انقلابی را دارند که بسیج، ضمن مقابله با این جریانات، باید پرچم عدالت‌خواهی را بر دست گیرد زیرا که فقط بسیج این توانایی را دارد و مرد میدان است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به نقش موثر بسیج در مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: بسیج می‌تواند جریانات سازمان‌یافته مافیایی فساد را هم در نظام اداری و هم در نظام اقتصادی، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کند زیرا که زدودن فساد از چهره کشور یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود.

 

بهره‌برداری از ۴۰ طرح اقتصادی همزمان با هفته بسیج در اردبیل

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در جمع بسیجیان حاضر اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج ۴۰ طرح اقتصادی بسیج سازندگی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای هفته بسیج ۶۰۰ عنوان برنامه از جمله نواختن زنگ بسیج در مدارس، توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از اعضای طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت، اردوهای جهادی و... پیش‌بینی شده بود که به نحو احسن برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون شهدای والامقام هستیم که اقتدار و امنیت کنونی را برای ما رقم زده‌اند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که به همین منظور نقش بسیجیان، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزنده و حائز اهمیت است.

محمدی اصل گفت: هفته مبارک بسیج نماد غرور و عزت ملی است و تشکیل این مجموعه انقلابی‌ و توانمند نتیجه تدبیر ارزنده و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

 

تا پای جان برای نظام انقلاب اسلامی می‌ایستیم

حامد خدایی، بسیجی جوان حاضر در این تجمع نیز به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اگر بسیجان آن روزها با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با تقدیم جان مبارکشان سبب دفاع از خاک وطن می‌شدند، اکنون نیز بسیجیان وظیفه دارند با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند و کشورمان را در سطح جهان همواره سرافراز نگه دارند.

این بسیجی ادامه داد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که در پشت نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌ و در واقع این مردم بوده‌اند که در تمام صحنه‌ها حاضر شده و سبب فائق آمدن کشور بر مشکلات شده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و این بزرگترین و بهترین ویژگی بسیج تلقی می‌شود.

خدایی گفت: تا پای جان برای نظام و ملت ایران اسلامی خواهیم ایستاد و ذره‌ای در برابر یاوه‌گویی‌های غرب و آمریکا کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل، پیر و جوان و زن و مرد و کسانی که دل در گرو ارزش‌ها دارند و برای مکتب اسلام دل می‌سوزانند، در این نهاد الهی جای گرفتند.

امروزه بسیج با استفاده از توان حداکثری خود در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، رزمی و... حضور مفید دارد و به‌عنوان سازمانی محسوب می‌شود که توانایی حل مشکلات و مسائل مختلف کشور را دارد و همواره کمک حال مردم و انقلاب بوده است.

استفاده از ظرفیت‌های عظیم بسیج در تمام حوزه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را بهبود بخشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته بسیج بسیج بسیجیان اردبیل سردار محبی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال 1402 مجموعا 507 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.

وی افزود: در سال ذکر شده 135 مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین 65 کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته 236 مورد آب‌رسانی در روستاهای استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به 508 روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع 8 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.

نوظهور در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده در طی سال گذشته تاکید کرد: از محل تبصره 18 برای سال گذشته، 205 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته بود که 57 درصد آن یعنی 135 میلیارد تومان تاکنون جذب و به حساب متقاضیان به عنوان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است و قرار است تا خرداد ماه سال جاری، این پرداختی ها ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری در سخنان خود به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 2هزار و 400 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.

نوظهور ادامه داد: طی این ایام 25 واحد مسکن مددجویی، احداث 10 کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در 7 نقطه، 4 سیل بند، 15 مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد