Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: به دادستان‌های حوزه‌های قضایی تذکر می‌دهم که با افرادی که نظم و امنیت عمومی و آرامش شهروندان گران‌قدر را با مخاطره مواجه می‌کنند، قاطعانه برخورد کنند. خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مسولان حوزه قضایی داورزن در جمع مردم و مسئولان شهرستان داورزن گفت: نهاد بسیج امتحان خود را در آوردگاه‌های مختلف پس داده و برون رفت از مشکلات کنونی نیازمند تأسی به فرهنگ متعالی بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح برخی اقدامات مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در مدت اخیر گفت: تلاش در زمینه ایجاد صلح و سازش، پیشگیری از وقوع جرم و دفاع از حقوق عامه از مهم‌ترین محور‌های فعالیت‌های همکاران ما در حوزه‌های قضایی بوده است.   بیشتر بخوانید: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مراجع حفظ آرامش، امنیت و کرامت حقوق شهروندی بشمار می‌آیند وی تلاش در زمینه حل مشکلات اجتماعی را نیازمند حضور آحاد مردم دانست و افزود: در این زمینه دست یاری به سوی مردم بزرگوار دراز می‌کنیم؛ چرا که نتیجه مثبت حضور نخبگان، فرهیختگان، اصناف، دانشجویان و دانشگاهیان و سایر اقشار عزیز را در حل مسائل و مشکلات دیده و لمس کرده‌ایم و بر این اساس استفاده از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه با هدف ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین، تأکید ما به مسئولان قضایی در سراسر استان خراسان رضوی بوده‌است.

صادقی در ادامه گفت: مجددا به دادستان‌های حوزه‌های قضایی تذکر می‌دهم که با افرادی که نظم و امنیت عمومی و آرامش شهروندان گران‌قدر را با مخاطره مواجه می‌کنند، قاطعانه برخورد کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد دهنوی، سعید خداشاهی به عنوان رئیس حوزه قضایی و هادی شادمان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داورزن معرفی شدند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی نظم عمومی بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی نظم عمومی بسیج دادگستری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برای حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در این نمایشگاه در زمینه زنجیره‌های دو محصول زرشک و گوهر سنگ فعالیت کرد تا پتانسیل‌های خراسان جنوبی در این زمینه به خوبی معرفی شود.

جعفری ادامه داد: حوزه سوم فعالیت‌های خراسان جنوبی در این نمایشگاه بحث فرصت‌های سرمایه گذاری داخل استان بود.

وی افزود: ظرفیت‌های بازار پسندی خارجی خود را شناسایی کنیم و به عبارت دیگر اگر می‌خواهیم بازار صادراتی خوبی داشته باشیم باید دانش بنیان را در تولید محصولات خود دخیل کرده و با توجه به ذائقه جهانی بسته بندی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف سرمایه گذاری در حوزه گوهر سنگ منطقه ویژه اقتصادی استان است.

جعفری ادامه داد: باید با دانش‌بنیان کردن تولید، سهم صادراتی خود را در حوزه گوهر سنگ و زرشک افزایش می‌دهیم.

وی افزود: ۱۱۰ مذاکره تجاری بین بخش‌های دولتی و خصوصی، خصوصی و خصوصی و دولتی و دولتی در غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین ۲۱ هیئت تجاری خارجی از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند که این هیئت‌ها از کشورهایی چون چین، ارمنستان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، ازبکستان، عراق و… بودند.

جعفری ادامه داد: ۵۵ درصد هیئت‌های تجاری بازدید کننده در حوزه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی، ۲۵ درصد در زمینه گوهر سنگ‌ها و مابقی نیز در سایر زمینه‌ها درخواست‌هایی داشتند.

وی افزود: در مجموع اتفاقات بسیار خوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین هفت تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف در غرفه خراسان جنوبی امضا شد که یکی از مهمترین آنان در حوزه گوهر سنگ با وزارت صمت بود.

جعفری یادآور شد: نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گروه‌های تجاری بسیار خوبی را به غرفه استان دعوت کرد و سرکار خانم ابراهیمی در این زمینه پرتوان ظاهر شدند.

کد خبر 6096791

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است