Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایش بزرگ "نه به تیراندازی" در شهر سوسنگرد امروز، چهارشنبه ۳ آذر ماه با حضور مسئولان استان خوزستان، شهرستان دشت آزادگان، بخشداران، دهیاران، پایگاه‌های بسیج، سران عشایر و معتمدین و سایر اقشار مردم در سالن ۲۶ آبان سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سید قاسم موسوی، فرمانده انتظامی دشت آزادگان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: برگزاری همایش هم اندیشی و همفکری سادات، شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین شهرستان در خصوص فرهنگ سازی خودداری از بکارگیری سلاح و تیراندازی در مراسم عزا و شادی به منظور ایجاد فضای امن اجتماعی و پیشگیری از مخاطرات جانی برای مردم لازم و ضروری است که همه ما برای نفی این پدیده زشت تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شهرستان با بیان اینکه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی و درگیری‌های طایفه‌ای مردود است، اظهار داشت: ریشه اصلی ناامنی و هنجار‌ها در فرهنگ و بیکاری است که با اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار به شهرستان ریشه‌های ناامنی خشکانده شود.

محمود فعیلی، رئیس دادگستری دشت آزادگان بیان کرد: امنیت و آرامش مردم وظیفه دولت و دادگستری است و خدمت گزاری و حفظ حرمت مردم را وظیفه خود می‌دانیم، بنابراین دادگستری با متخلفان و عاملان استفاده از سلاح به شدت مقابله و برخورد می‌کند.

ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) استان خوزستان گفت: ایجاد فضای فرهنگی و انجام اقدامات خودجوش در ممنوعیت فرهنگ غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا راه رسیدن به جامعه‌ای همراه با امنیت را برای شهروندان رقم می‌زند، بنابراین باید موضوع تیراندازی در مراسم‌ها از سوی سران عشایر، معتمدین، روحانیون و فعالان اجتماعی مورد تقبیح و مخالفت قرار گیرد تا به زودی شاهد حذف این معضل اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی غیرمجاز تیراندازی در مراسم تیراندازی در مراسم دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم

هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گسترش فرهنگ ورزش همگانی است به گونه‌ای که مردم به صورت نمادین گردهم می‌آیند و در یک مسیر مشخص به پیاده روی خانوادگی می‌پردازند.

مردم شهرستان اردل همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این همایش را به اشتراک گذاشت.

منبع: مهدی هاشمی - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در نجف آباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم