Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل شامگاه چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: عمل‌گرایی در عرصه خدمت یک امر انکارناپذیر در راستای توسعه همه‌جانبه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که در همین راستا پیروی از تفکر بسیجی در میدان عمل خالی از لطف نیست.

وی با اشاره به تقویت روحیه و تفکر بسیجی تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی در تمامی برهه‌های سخت یاری‌رسان و نجات‌بخش بوده که برای مقابله با جنگ نرم دشمن و امپراطوری رسانه‌های غربی باید به این تفکر متوسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: تحمیل تفکر استعمارگری غرب در دنیا این موضوع مهم را به اثبات رسانده است که جوامع مستعمره هرگز تسلیم افکار اشتباه آن‌ها نشده و همواره با ترسیم خط مشی صحیح همگان را به پیروی از تفکر و فرهنگ ایرانی دعوت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو نقش رسانه‌ها را در آگاهی‌دهی به جوامع هدف بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: تلاش رسانه‌های استان در راستای تنویر افکار عمومی ستودنی است و در همین رابطه امید داریم با فعالیت هیئت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در چارچوب قوانین شاهد پیشروی فرهنگ رسانه در استان باشیم.

‌به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری آئین تحلیف علی نورعلیپور به عنوان عضو و دبیر و سخنگوی هیأت، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، نادر پرستار، شهرام محمدی، غلامحسن خلیلی موسوی، امیر رجبی، مهدی نیک‌سیرت، سعید ایرانی‌جم، مرتضی ابراهیمی، راضا جلایی، رئوف عیسی‌زاده و رأفت خادم‌مسجد و سیمین جوهری به عنوان عضو این هیأت منصوب شدند.

کد خبر 5360258

منبع: مهر

کلیدواژه: مطبوعات ایران اردبیل دادگستری استان اردبیل هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام لیگ برتر فوتبال ایران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد