Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:43:23 GMT

۲ واحد عطاری متخلف در شهر محمدیه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۲۵۱

۲ واحد عطاری متخلف در شهر محمدیه پلمب شد

با اجرای گشت های مشترک بازرسی از اصناف، دو واحد عطاری متخلف در شهر محمدیه پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای ارتقای سلامت عمومی و کنترل صنوف، گشت مشترک دادستانی محمدیه ، رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر و روسای ادارات اماکن عمومی، بهداشت محیط و جهاد کشاورزی شهرستان البرز از عطاری های بخش محمدیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کرمی راد، دادستان محمدیه در این زمینه اظهارداشت: بر اساس گزارش هایی که از مردم درخصوص تخلف برخی عطاری ها دریافت کردیم با راه اندازی گشت های مشترک، به همراه برخی مسئولان بازدیدهای سرزده ای از عطاری های سطح شهر محمدیه، بیدستان، مهرگان و شریفیه انجام شد.

وی بیان کرد: در این بازدیدها مشاهده شد چند واحد عطاری در محمدیه و بیدستان اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز کرده اند که برای برخورد قانونی اقدام مقتضی صورت گرفت.

دادستان محمدیه یادآورشد: این بازدیدها و بازرسی ها از صنوف برای ارتقای سلامت عمومی صورت می گیرد و تلاش می کنیم برخی افراد با بی توجهی به قانون و بهداشت ، سلامت مردم را به خطر نیندازند.

کرمی راد تصریح کرد: در این بازدیدها مشخص شد سه واحد عطاری تخلف کرده اند که ۲ واحد فاقد جواز کسب که اقدام به فروش دارو و اقلام غیرمجاز می کردند پلمپ شدند.

دادستان محمدیه گفت: از ادارات صمت و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی انتظار داریم نظارت و بازرسی ها را جدی بگیرند و با افزایش تیم های گشت سیار ضمن شناسایی متخلفان، نسبت به برخورد قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سلامت رئیس پلیس جهاد کشاورزی دارو قانون کشاورزی تعزیرات پلمب واحد صنفی واحد عطاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم

بنا بر اعلام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در بازرسی صورت گرفته از کارخانه های تولید سوسیس و کالباس در قم، ۶۰۰ کیلوگرم محصول فاسد و غیرمجاز کشف و معدوم شد.

 در این بازرسی‌ها همچنین خط تولید سه واحد تولید سوسیس کالباس به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز پلمب شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند