Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ترویج سبک زندگی حرفه‌ای لازمه موفقیت در ورزش است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از دوره مربیگری فوتسال درجه سه آسیایی آقایان که با حضور رئیس و ارکان هیئت فوتبال استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته در استان همدان اتفاقات بسیار خوبی در راستای ایجاد ساختار در بخش‌های مختلف افتاده است که موجبات آرامش خانواده ورزش و جوانان استان همدان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به واگذاری 127 اماکن ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به بخش خصوصی، گفت: در حال ایجاد ساختاری هستیم از محل درآمد سالن‌ها و اماکن درآمدزایی بیشتری برای توسعه ورزش استان کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تا به امروز از محل دریافتی اماکن ورزشی اعتبار قابل‌توجهی به دستگاه ورزش استان تزریق نشده است، گفت: امیدواریم با اصلاحات صورت‌گرفته بتوانیم حمایت خود از جامعه ورزش استان را بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای حرفه‌ای‌گری و تخصص محوری است و با سکون نمی‌توان بقاء داشت، گفت: برای موفقیت در ورزش باید سبک زندگی حرفه‌ای را رواج دهیم.

فعالیت ۷۰ مربی سطح یک فوتسال در سطح استان همدان

در ادامه نیز عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دوره‌های مختلف مربیگری، داوری باهدف ارتقاء سطح مهارت‌ها در استان همدان برگزار و یا در حال برگزاری هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای جایگاه بسیار خوبی در حوزه آموزش است، گفت: استان همدان دارای شرایط بسیار خوبی در خصوص استعدادهای فوتبالی است که باید جذب شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با شاره به اینکه استان همدان دارای 3 داور بین‌المللی است که برای جامعه ورزش استان خصوصاً هیئت فوتبال بسیار ارزشمند است، گفت: امیدواریم در آینده نیز با توان حداکثری شاهد اتفاقات مبارک در فوتبال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ مربی سطح یک فوتسال در سطح استان همدان فعالیت دارند، گفت: استان همدان به‌واسطه شرایط آب‌وهوایی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و همین امر موجب شده تا ورزشکاران ما از سایرین متمایز باشند و با تلاش به جایگاه والا خود دست یابند.

صوفی در پایان گفت: دور مربیگری فوتبال استان همدان از امروز به مدت ۵ روز با تدریس مهدی امینی در شهر مریانج برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان حمید سیفی سبک زندگی حرفه ای ورزش و جوانان استان همدان فوتبال استان همدان هیئت فوتبال بسیار خوبی ورزش استان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد