Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در رقابت‌های جهانی کاراته که با حضور ۹۰ ورزشکار از کشورهای مختلف و به میزبانی لهستان برگزار شد، وحید صالحی، ورزشکار ابهری از روستای قروه توانست مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

او افزود: در این دوره از مسابقات کاراته کا‌هایی از روسیه و ایران به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم ایران در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزشکاران زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو