Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:26:33 GMT

شهیده فاطمه اسدی به یک الگو تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۹۹۱

شهیده فاطمه اسدی به یک الگو تبدیل شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در یادواره شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد اظهار داشت: کسی که برای زندگی خود جان خود را هم فدا می‌کند، با اشرار ضد انقلاب مذاکره می‌کند به او می‌گویند پول بدهد با دشواری پول را جمع می‌کند، اما مظلومانه شکنجه شده و شهید می‌شود کاری فراتر از وظایف معمول یک همسر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورذهبی یادآور شد: این شهیده می‌توانست جان خود را به خطر نیاندازد، اما او علاوه بر موفقیت در رسیدگی به خانواده در این زمینه هم شجاعانه پیشگام شد، فرار نکرد بلکه ایستادگی کرده و برای نجات خانواده تلاش کرد.

دشمن به دنبال وارونه‌نمایی و تقلیل مطالبات مردم است

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: دشمن امروز با وارونه نمایی مطالبات مردمی و تقلیل آن به نیازمندی‌های روزمره وارد شده است.

سردار حسن فرقانی اظهار داشت: نیازمندی‌ها حق مردم است، اما استقلال کشور از همه چیز مهمتر است ولو اینکه تحریم شده باشیم و رسانه‌ها شبانه روز در حال تحریف باشند خدا می‌گوید محکم بایستید.

شهیده فاطمه اسدی به یک الگو تبدیل شود

او با بیان اینکه هندسه قدرت قبل از پیروزی جمهوری اسلامی میان ۲ قدرت و گفتمان تقسیم شده بود اضافه کرد: گفتمان لیبرالیسم با محوریت غرب و کمونیسم با محوریت شرق این ۲ گفتمان بودند، اما با وجود اینکه اسلام دومین دین دنیا بود گفتمان اسلامی مطرح نبود.

سردار فرقانی یادآور شد: این ۲ گفتمان غالب، کشور‌ها را میان خود تقسیم کرده بودند تا اینکه پیری از خمین قیام کرده و گفتمان اسلام ناب محمدی را مطرح می‌کند که شعارش نه شرقی و نه غربی بود.

او با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب و ضد انقلاب در ابتدای انقلاب اسلامی افزود: ۲ روز پس از پیروزی انقلاب درگیری‌ها در کردستان کلید خورد ۲۹ بهمن ۵۷ و یک هفته بعد از انقلاب پادگان مهاباد به دست ضد انقلاب سقوط می‌کند.

سردار فرقانی یادآور شد: تهدید، ترور، کشتار و تحکم رویکرد دشمن در اوایل انقلاب بود.

او ادامه داد: در جریان دفاع دلاورمردی‌ها و رشادت‌های مردم کُرد در قالب پیشمرگان مسلمان بودم که یک الگو و تجربه بود.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: وقتی که آوازه شهیده اسدی در رسانه‌ها پیچید به عنوان یک الگو، ارزش و افتخار در اقصی نقاط جامعه اسلامی و شهر‌های ایران مطرح شد.

شهیده فاطمه اسدی به یک الگو تبدیل شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنندج هم گفت: اسن بانوی شهیده نماد مظلومیت مردم استان کردستان و نشان دهنده فضاحت و ظالم بودن گروهک‌های ضد انقلاب

سرهنگ حسن عسگری افزود: این گروهک‌ها شعار دفاع از مردم کُرد می‌دادند، اما اینگونه فرزند کردستان را با شکنجه به شهادت رساندند و سر در آخور بیگانه داشتند.

شهیده فاطمه اسدی به یک الگو تبدیل شود

کشور محمودی فرزند بانو شهیده فاطمه اسدی نیز اظهار داشت: ضد انقلاب با به شهادت رساندن مادرم لکه ننگ دیگری در کارنامه بیشرمی خود ثبت کرد.

او خطاب به ضد انقلاب اضافه کرد: فاطمه و فاطمیان زنده اند و شما نمی‌توانید روح فداکاری و بسیجی را از ما بگیرید.

محمودی تاکید کرد: ما منتظر امر رهبر عظیم اشان هستیم تا به او لبیک بگوییم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.

او  ادامه داد: مهمترین کار حفظ وحدت و مقابله با آسیب‌های ضد انقلاب است، چون امروزه دشمنان از سلاح نرم و ایجاد شبهه و تضاد فرقه‌ای وحدت و اتحاد ما را هدف گرفته‌اند.

پیکر شهیده فاطمه اسدی روز ۲۳ آبان در استان کرمانشاه با حضور مردم این دیار تشییع شد و روز گذشته در میان استقبال هم شهری‌ها و هم استانی هایش به شهر و دیار خویش بازگشت و درجوار مرقد بی بی هاجره خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) در سنندج برای همیشه آرام گرفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهیده فاطمه اسدی کردستان ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود

آیت الله محسن اراکی، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: پیش از امام رضا(ع) مذهب تشیع در انزوا قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه در آثار شعرا و هنرمندان می‌توان به این موضوع یقین پیدا کرد، مطرح کرد: این موارد موضوعاتی است که هنوز به درستی در تاریخ تحقیق نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبیین این نکات موجب می‌شود مردم قدر وضعیت امروز تشیع را بدانند، عنوان کرد: عشق مردم به اهل بیت(ع) عجیب‌ترین پدیده اجتماعی در دنیا است.

وی با اشاره به اینکه نقش اولاد امام کاظم(ع) در انتشار این عشق و جوشش بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: اقداماتی که دهه کرامت انجام می‌شود به معنای ترویج و تقویت این عشق و جوشش است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه این عشق و شور باید به جریان اجتماعی تبدیل شود، تصریح کرد: در دوران صفویه برخی مداحان با حضور در بازارها به نوحی خوانی می‌پرداختند که یک اقدام بسیار موثر در تربیت مردم بود.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه ارزش دهه کرامت باید حفظ شده و به یک اقدام روتین تبدیل نشود، یادآور شد: برنامه های دهه کرامت باید زنده، با روح و پویا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اولاد امام کاظم(ع) در کشور کانون‌های جریان فرهنگی هستند، گفت: اولاد امام کاظم(ع) محبت اهل بیت(ع) و اسلام را در نقاط مختلف به صورت یک جریان اجتماعی ترویج دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مسئله حب اهل بیت(ع) در تمام جریان های اسلامی وجود دارد، بیان کرد: هیچ جریان اجتماعی به قدرت و گستردگی جریان محبت اهل بیت(ع) وجود ندارد.

اراکی با بیان اینکه تمام کار اهل بیت(ع) معجزه و فرابشری است، اظهار کرد: باید این معجزات را تبدیل به داستان و فیلم کرده و به مردم معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد