Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌رزم شهید بابایی گفت: دشمن و همسایگان غفلت زده و در خواب فرورفته بدانند، جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها لقمه قابل‌هضم نیست.  امیر سرتیپ خلبان علی‌محمد نادری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی ایران، رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ویترین نمایش گوشه‌ای از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: این رزمایش‌ها از طرفی هم قدرت نهفته الهی در درون نیرو‌های قدرتمند جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همسایگان غفلت زده توسط دشمنان به خواب فرورفته‌اند هم‌رزم شهید بابایی با اشاره به پیامد‌های رزمایش‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دوست و دشمن در منطقه و غرب آسیا، تصریح کرد: همسایگان غفلت زده توسط دشمنان به خواب فرو رفته‌اند.     قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، همسایگاه غفلت زده را از خواب بیدار می‌کند نادری با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، همسایگاه غفلت زده را از خواب بیدار می‌کند، اضافه کرد: همسایگانی که پیرو راه استکبار جهانی هستند، باید به خود بیایند و متوجه این غفلت خود شوند.     دشمن و همسایگان غفلت زده و در خواب فرورفته بدانند، جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها لقمه قابل‌هضم نیست   هم‌رزم شهید بابایی با اشاره به اینکه دشمن و همسایگان غفلت زده و در خواب فرورفته بدانند، جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها لقمه قابل‌هضم نیست، تصریح کرد: آن‌ها هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.     دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، با یاوه‌گویی دنبال جبران شکست‌های خود هستند نادری بابیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، با یاوه‌گویی دنبال جبران شکست‌های خود هستند، اضافه کرد: دشمن سیلی‌های متعددی از جمهوری اسلامی ایران طی ده‌های اخیر خورده است.   هم‌رزم شهید بابایی اظهار داشت: همسایگان فریب‌خورده، بدانند یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین که آن‌ها را خام کرده و به خیال باطل سوق داده است، هر گز خیرخواه آن‌ها نیستند. بیشتربخوانید: وزیر پیشین امور خارجه: قدرت دفاعی مؤلفه بازدارنده مهم برای ایران در برابر تهدیدات است/ دشمنان عادت دارند در مذاکرات از زبان تهدید استفاده کنند مهم‌ترین ابعاد رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش؛ از گسترش یگان‌های پیاده تا پشتیبانی جنگنده‌ها و پهپادها استمرار امنیت دریایی با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح در خلیج همیشه فارس جانشین پیشین فرمانده نداجا: ایران جدی‌تر از گذشته با دزدان دریایی در خلیج عدن مقابله می‌کند

 

انتهای پیام/

  برچسب ها: علی محمد نادری سپاه موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی محمد نادری سپاه موشک جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است