Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:19:48 GMT

همایش پیاده روی بزرگ بسیجیان زرند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۰۲۱۰

همایش پیاده روی بزرگ بسیجیان زرند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در راستای حفظ و انسجام و آمادگی جسمانی و ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی همایش پیاده روی بزرگ بسیجیان شهرستان زرند از محل سالن ورزشی ۹ دی تا گلزار شهدا این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی و فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حضور داشتند و شرکت کنندگان مسافت ۵ کیلومتری تا گلزار شهدا این شهرستان طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این همایش افزایش شور و نشاط در بین بسیجیان و خانواده آن‌ها و ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از ورزش همگانی، از برنامه‌های مصوب سازمان بسیج ورزشکاران بوده و بی‌شک اینگونه برنامه‌ها در افزایش اعتماد‌به‌نفس و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی تاثیر بسیار زیادی دارد.

او افزود: اجرای همایش اقتدار بسیجیان، پویش نذر خون و اهدای خون توسط بسیجیان، برگزاری اردو‌های جهادی و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصول و تولید‌های خانگی، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم حاشیه شهر‌ها و روستاها، برگزاری میز خدمت در طول هفته بسیج، رزمایش گروه‌های مؤمنانه و همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ادر این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش پیاده روی هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج