Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه ۱۰ موشک‌ صهیونیستی را هدف گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه 10 موشک از 12 موشک پرتاب شده توسط  جنگنده‌های اسرائیلی را طی حمله اخیر مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیاالیوم نوشت:«فادیم کولیت» معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شش جنگنده تاکتیکی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از نوع «اف 16 »  از حریم هوایی لبنان 12 موشک را به پایگاه‌هایی در استان «حمص» سوریه شلیک کرد.

حماس: حمله صهیونیست‌ها به سوریه محکوم است/ باید در برابر زورگویی تل‌آویو متحد شدرسانه اسرائیلی: موشک ضدهوایی سوریه در آسمان «حیفا» منفجر شده است

کولیت در ادامه تاکید کرد: پدافند هوایی سوریه 10 موشک را با سامانه‌های پدافند هوایی روسیه «بوک- ام 2» و «پانتسیر اس» سرنگون کرد.

وی گفت که یک سرباز سوری در نتیجه حمله رژیم اسرائیل مجروح شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدافند هوایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه