Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ضمن اشاره به ورود نهضت‌گونه بسیج در حوزه آبرسانی گفت: بسیج در راستای ارتقاء امنیت در ۴۰هزار نقطه کشور مستقر است. - اخبار استانها -

سردار مجید خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه بسیج با رویکردی تحول گرایانه دهه متقارن با طلیعه گام دوم انقلاب را آغاز کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه بسیج در هر کجا که مردم لازم بود حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه الگوی موفقیت بسیج در سراسر جهان منتشر شده است، افزود: در داخل کشور براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج را از آحاد مردم می‌دانیم و از این رو برابر جمعیت مردمب نیروهای بسیجی هستند.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد/ تسهیلات ویژه برای کسب و کارهای نوینقرارگاه نظارتی بسیج اصناف در استان‌ها راه‌اندازی می‌شودبسیجیان در مناطق و سازمان‌ها بازوان تخصصی در خدمت‌رسانی به مردم هستند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج ضمن اشاره به حضور در عرصه‌های مختلف علمی و خدمت رسانی ابراز داشت: اگر قبلا سه هزار گروه جهادی داشتیم امروز بیش از 10هزار گروه جهادی وجود دارد به نحوی که هر محله گروه‌های جهادی خواهد داشت که در مواقع اضطرار وارد عمل می‌شوند.

وی با بیان در حوزه آبرسانی مناطق محروم بسیج به صورت نهضتی عمل می‌کند، گفت: در حوزه امنیت نیز در 40هزار نقطه بسیج مستقر است و از این رو این موضوع موجب ارتقاء امنیت می‌شود و احساس امنیت را القا می‌کند.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد