Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله محمدی در این نشست به مشکلات این مجتمع اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران مطالباتی در این خصوص دارد که کم‌ترین مبلغ آن ۳۲۰ میلیارد تومان است که پیش از هر اقدامی باید تسویه شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مطالبات شهرداری از این مجتمع مصداق بیت المال است و صرف نظر از وصول آن مسئولیت قانونی دارد بنابراین نباید اجازه دهیم که تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران باعث غفلت این امر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور مدیر عامل شرکت ساماندهی، معاون هماهنگی امور مناطق این شرکت، مدیر حقوقی و رئیس ساماندهی منطقه ۲۰ و معاون شرکت شهربان و حریم بان برگزار شد و رویکردهای مختلف برای حل مساله مجتمع آهن مکان بررسی شد.

کد خبر 5360468 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت شهربان شهرداری تهران شهرداری شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته بسیج قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش علیرضا زاکانی پلیس راهور بازگشایی مدارس بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت مترو تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مترو سازمان تامین اجتماعی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران