Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: باید با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم حرکت کنیم. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: مردم یکی از ارکان مهم‌ انقلاب اسلامی پس از اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه هستند و حضور آنها در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف نظام اسلامی ضروری است و این مردم هستند که با محوریت ولایت، نهضت اسلامی را به پیش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تثبیت و تولید قدرت در نظام اسلامی با همین حضور مردم میسر می‌شود و این حضور مردمی در کشور ما به واسطه بسیج تحقق یافته است و این نهاد که با ابتکار امام راحل(ره) شکل گرفت اکنون به عنوان یکی از ارکان مهم کشور به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بسیج مستضعفین با ابتکار حضرت امام و به تاسی از پیامبر اسلام(ص) تشکیل شد و در مهم‌ترین رسالت خود که استمراربخشی به نظام اسلامی و تثبیت آن بوده خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده است و با درخشش در تمامی صحنه‌ها حضوری اثرگذار و فعال داشته است.

عبدی بیان کرد: نقش موثر و راهبردی بسیج  در تحقق و پیشرفت آرمان‌های نظام اسلامی به عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است و همواره با حضور به موقع و آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف در تثبیت و تولید قدرت برای انقلاب نقش موثری را داشته است.

وی ادامه داد: از جمله نقش‌آفرینی‌های بسیج در طول 42 سال گذشته می‌توان به  حضور موثر بسیج مردمی در دفاع مقدس، مقابله با فتنه های داخلی و خارجی دشمنان، تحقق جهاد سازندگی و آبادانی، حضور موثر برای رفع تحریم ها، جهاد علمی، جهاد فکری و فرهنگی، خدمت‌رسانی به مردم در صحنه های اجتماعی و فرهنگی، مقابله با جنگ تحریف دشمنان، حضور موثر در سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا و اجرای نهضت کمک مومنانه اشاره کرد که در تمامی آنها با تکیه بر رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبانی مردمی موفق عمل کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بسیج با خصیصه بصیرت و زمان‌شناسی همواره و در هر جا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کرده حاضر شده است و موانع موجود بر سر راه پیشرفت ایران اسلامی را کنار زده است و در واقع می‌توان گفت بسیج به معنای واقعی پاره تن مردم بوده و یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است.

عبدی افزود: حضور مقتدرانه بسیج در مقابله با دشمنان داخلی، جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی همواره محسوس بوده و امروز بسیج به یک درخت تنومند برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تبدیل شده به گونه‌ای که در کشورهای مختلف به تاسی از بسیج تشکیل جبهه مقاومت و نقش آفرینی موثر آن را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه استان بوشهر: تفکر بسیجی جهان استکبار را به زانو درآورده استمعاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء: تفکر بسیجی در پهنه جهان اسلامی گسترش‌ یافته استفرمانده سپاه استان یزد: تفکر بسیجی حکمرانی جهان را متحول می‌کند

وی تصریح کرد: ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی در گام دوم انقلاب اسلامی از جمله نیازهای ضروری است و فرهنگ بسیجی در بیانیه گام دوم علاوه بر سبک زندگی دینی، انس با قرآن و معنویت یکی از مولفه های مهم است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ‌شکل گرفته بنابراین باید با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم حرکت کند و در نهایت شاهد تشکیل دولت اسلامی به کمک بسیج باشیم

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی فرهنگ بسیجی صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت