Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - قباد میمنت‌آبادی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کردستان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با حکم دکتر محمد مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، قباد میمنت‌آبادی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کردستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میمنت‌آبادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان واحد قروه بوده و پیش از این به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان مشغول به فعالیت بود.

مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان از دیگر سوابق این فرهیخته کردستانی است.

دانشگاه آزاد استان مرکزی از پژوهش‌های دانشجویی حمایت می‌کندسرمایه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به 200 میلیارد تومان رسید

گفتنی است؛ جهانشیر امینی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کردستان چند روز پیش به عنوان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شده بود.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین‌الملل هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در تفاهم‌نامه فاخر حوزه و دانشگاه آزاد دیده شده است، افزود: دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه ایجاد شده است؛ بنابراین معتقدیم فضای گفتمانی بسیار ارزشمندی در حوزه و دانشگاه آزاد مهیا شده است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حضور دکتر طهرانچی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را می‌توان نقطه عطف همکاری‌های حوزه و دانشگاه آزاد برشمرد، افزود: ظرفیت‌های مشترک بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با یک طرح کلان و آمایش ملی می‌توان فعالیت‌های عملیاتی ارزشمندی انجام داد.

کوهساری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیت نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم از فعالیت ۴۰ هزار مبلّغ دینی در سطح حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش آنا؛ در این مراسم در حکمی از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حفظ سمت به‌عنوان رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام احمد مرادخانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد