Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه شهید ستاری ضمن افتتاح منازل بهسازی و بازسازی شده این یگان تاکید کرد: معیشت و رفاه حال کارکنان و خانواده آنان جز اولویت‌های نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش برنا، از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در کوی سازمانی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن دیدار چهره به چهره با جمعی از خانواده‌ها و کارکنان این یگان، تعدادی واحد مسکونی بازسازی و بهسازی شده ادانشگاه شهید ستاری را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه معیشت و رفاه حال کارکنان و خانواده محترم آنان جز اولویت‌های نیروی هوایی ارتش است، گفت: ما در تلاش هستیم که قدم‌های مؤثری در این رابطه برداریم.

در این مراسم کلید واحدهای مسکونی بهسازی شده توسط امیر سرتیپ واحدی به کارکنان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری واگذار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی خانواده امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی نیروی هوایی ارتش شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان