Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظارت بر وکلای مشاوران کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضائیه گفت:بهره‌برداری از طرح چاپ بارکد دو بعدی (QRCODE) و امکان استعلام بر خط اصالت اسناد ترجمه شده در سراسر دنیا از اول آذرماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد. محبوبه میرزابیگی، مدیر نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضائیه در گفت‌وگو با میزان با اعلام بهره‌برداری از طرح چاپ بارکد دو بعدی (QRCODE) بر روی سربرگ مخصوص ترجمه از اول آذرماه، اظهار کرد: اجرای این طرح نقطه عطفی در حوزه ترجمه رسمی کشور است؛ چرا که امکان استعلام اصالت اسناد ترجمه شده را در سراسر دنیا به صورت برخط فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزابیگی، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: با عنایت به راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری امور متجرمان رسمی (سنام) توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و سراسری شدن آن در سراسر کشور با هدف ساماندهی امر ترجمه رسمی و جلوگیری از ترجمه اسناد مجعول، طرح چاپ بارکد دو بعدی (QRCODE) بر روی سربرگ مخصوص ترجمه نیز از روز دوشنبه اول آذرماه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
مدیر نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضائیه با اشاره به ضرورت اجرای سند تحول قضائی با رویکرد رفع دشواری دسترسی ایرانیان خارج از کشور افزود: با اجرای طرح مذکور ارائه مجازی کلیه خدمات به این دسته از هموطنان، طرح راه‌اندازی سامانه استعلام اصالت ترجمه رسمی از طریق تخصیص سرور خارجی با «آی پی» داخلی و امکان مشاهده سامانه نرم‌افزاری امور مترجمان رسمی قوه قضائیه (سنام) در سراسر دنیا فراهم شده است و این مهم را می‌توان گامی برجسته و ارزشمند در راستای حفظ حقوق افراد در مجامع بین‌المللی و ارتقای رضایتمندی هموطنان در حوزه ترجمه رسمی برشمرد.   بیشتر بخوانید: افزایش آمار عملکرد نظارت بر وکلا، مشاوران کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه در نیمه نخست سال ۱۴۰۰   انتهای پیام/ برچسب ها: مرکز وکلا مترجمان رسمی قوه قضائیه معاونت حقوقی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز وکلا مترجمان رسمی قوه قضائیه معاونت حقوقی قوه قضاییه کارشناسان و مترجمان رسمی قوه مترجمان رسمی قوه قضائیه سراسر دنیا نظارت بر وکلا بهره برداری ترجمه رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد