Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌همزمان با برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ـ هنری حبیب حرم هنرمندان، مسئولان وفرماندهان به تبیین ابعاد شخصیتی سردار شهید حسین همدانی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، ظهر امروز مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری حبیب حرم با حضور مسئولان کشوری، لشگری و جمعی کثیری از هنرمندان عرصه ادبیات داستانی، شعر و نمایش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهر مجیدی در این مراسم با بیان اینکه  امروز در مراسم  بزرگمردی اینجا هستیم که سالیان سال عمر خود را برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم صرف کرد، اظهار داشت:  شهید همدانی علاوه بر بعد نظامی، جنبه‌های دیگری هم داشت به طوری که این جنبه‌های توصیفی و مردمی شهید همدانی باعث شد که این شهید در قلب مردم جای گیرد.

وی با اشاره به جایگاه مردم در مدیریت و باور شهید همدانی بیان کرد: شهید همدانی با رفتار و منش خود مردم را سازماندهی می‌کرد و این مهم در دفاع مقدس و خاموشی فتنه سال 88 چقدر زیبا از سوی شهید همدانی صورت گرفت.

فرمانده سپاه همدان با این توضیح که تلاش شهید همدانی در ماموریت‌های برون مرزی نیز بر این بود که از مردم جبهه مقاومت استفاده کند چراکه این خصلت شهید بود که از مردم برای رفع مشکلات استفاده کند گفت:  اگر بتوانیم زاویه دید شهید همدانی را بروز دهیم برای آینده انقلاب اسلامی بسیار راهگشاست چرا که در گام دوم انقلاب نیز تاکید شده که از مردم برای رفع مشکلات استفاده شود.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این برهه از زمان این مردم هستند که می‌توانند کمک کنند تا مشکلات حل شود زیرا هرجا مشارکت مردم رخ داده توفیقات هم بیشتر بوده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه  از تیرماه اقدامات لازم برای برگزاری این جشنواره آغاز شد اظهار داشت: هرچقدر برای شهدا کار کنیم باز هم باید بدانیم کاری نکرده‌ایم.

وهب همدانی فرزند شهید  نیز در این برنامه با بیان اینکه  نگاه شهید همدانی به عنوان یک فرمانده نظامی صرفا نگاه نظامی نبود و در همه موضوعات نگاه فرهنگی داشتند مطرح کرد:  ورود ایشان به صحنه مبارزات تا شکل دادن هیئت رزمندگان سپاه همدان، تشکیل کانون بسیج با موضوع دفاع مقدس و ارتباط نزدیکی که با هنرمندان در حوزه هنری داشتند بیانگر شخصت فرهنگی ایشان است که جا دارد درباره آن صحبت های بیشتری شود.

«شهید همدانی»؛ از شهادت در غربت تا بصیرت در قدرتشباهت رزمندگان دفاع مقدس با یاران امام حسین(ع) از لسان شهید همدانی+ فیلمشهید همدانی: برای سپاه و شهر نمی‌جنگیم + فیلم

وی با این توضیح که نگاه فرهنگی و دشمن ستیز نگاهی است که انقلاب و امام (ره)به شاگردانش انتقال داده است افزود: این نگاه متعالی است که یک فرمانده نظامی رفتار عاطفی دارد و این از خصوصیات مجاهدین فی‌سبیل‌الله است.

وی تا‌کید کرد: امروز انقلاب اسلامی و ثمره این خون‌ها در اختیار ماست، گنجی است که هر آنچه بتوانیم، از آن برداشت کنیم زیرا هنر یکی از ظرفیت‌هایی است که این نگاه متعالی را به نسل‌های بعدی انتقال دهد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)