Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد اظهار کرد: بر اساس تصمیم مجمع روحانیون نماز جمعه فردا ۵ آذر ماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع این شهرستان اقامه می‌شود.

ماموستا امامی افزود: نمازگزاران باید تا حد امکان از گرفتن وضو در مسجد خودداری کنند و حتما ماسک و وسایل ضدعفونی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مهاباد جز اولین شهر‌های کشور بود که برای حفظ سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی نماز جمعه کرد، گفت: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم با کمترین تلفات این ویروس را مهار کنیم.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه شهروندان نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا ویروس احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: ساعت ۱:۴۹ بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی افزود:  بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیک‌ترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد. 

طباطبایی ادامه داد: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه‌ی ۲ مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته که با شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز مصدوم ۲۴ ساله نجات یافت.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت:کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهریز (پایگاه مسجد ابوالفضل) شرکت کننده در این ماموریت حیات بخش؛ آقایان ابوالفضل صبوری و سعید خداداد بغداد آبادی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس