Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:11:20 GMT

رئیس جدید دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۹۰۵

رئیس جدید دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

گروه استان‌ها_ در حکمی از سوی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، آئین معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز، امروز پنجشنبه در مرکز اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فرج الله براتی، با حکم رئیس دانشگاه، به عنوان معین رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام معارفه و دکتر علی افروس، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام براتی با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در این سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در خط مقدم جبهه کمک به مردم و کشور بوده است.

معاون وزیر نیرو: ‌دولت منابع مالی جدیدی را برای اجرای پروژه‌های آبرسانی خوزستان تصویب کردخوزستان بیشترین زیان را از سیاست‌های غلط مدیریت آب ‌دیده است / دولت سیزدهم تدابیر نادرست ‌‌را اصلاح کند‌نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: اجازه نمی‌دهیم مدیران نجومی‌بگیر ‌بر سرکار باشند/ دوران تجمل‌گرایی ‌تمام شد‌

وی افزود: دانشگاه در تراز اسلامی باید در تبدیل علم به محصول پیش قراول دانشگاه‌های دنیا باشد و اگر این مهم میسر نشود، تولید علم در دانشگاه، بی‌نتیجه است و باید مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، تصریح کرد: با تصمیم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان معین رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام منصوب شدم که این تصمیم در جهت ایجاد هماهنگی میان این دو دانشگاه و افزایش رشد و توسعه علمی در این دو واحد است.

حجت‌الاسلام براتی، مدیریت دانشگاه آزاد در دوران کرونا را، سخت‌ترین دوران مدیریتی دانشگاه بوده است، بیان داشت: شیوع ویروس کرونا و تمهیدات ویژه مرکز برای حفظ سلامت خانواده دانشگاه آزاد، از جمله تعطیلی حضوری کلاس‌های درسی، بدترین شرایط تحصیلی را برای دانشگاه رقم زد که مهم‌ترین آن میزان تولبد علم در دانشگاه است.

وی ادامه داد: باتوجه به وضعیت مناسب کرونایی شهرهای استان و آبی شدن اکثریت شهرهای استان، شرایط برای بازگشایی کلاس‌های حضوری فراهم شده است و براساس پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌های درس با حداکثر 30 نفر دانشجو با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود اما این موضوع مطلق نیست و اگر مدیران دانشگاه، در مواردی شاهد در خطر افتادن سلامت دانشجویان بودند، تصمیمات جدید اتخاذ کنند.

در ادامه این مراسم علی افروس، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه دوران جدیدی در تحول دانشگاه آزاد استان خوزستان آغاز شده است، اظهار داشت: مباحث مختلف از جمله کرونا، تحریم‌های خارجی کشور و خود تحریمی داخلی لطمات سنگینی به مباحث علمی کشور وارد کرد و در این راستا با توجه به مساعد شدن شرایط کرونایی شهرهای استان، تحولات علمی را دوباره با شدت بیشتر در پیش گرفت.

وی افزود: مهمترین وظیفه مدیریت دانشگاه آزاد آغاز تحول علمی در کشور است که در دوران پس از کرونا باید از تمام ظرفیت‌های موجود در استان با مشارکت دیگر نهادهای استان با حفظ استقلال دانشگاه، برای تبدیل علم به محصول تلاش کرد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، تصریح کرد: قابل پذیرش نیست که دانشگاه در کشور اسلامی، در سال کمترین میزان تولید محصول را دارد با وجود حجم بالای پایان‌نامه‌های دانشجویی و رساله‌های علمی در کشور.

وی ادامه داد: مشکلات مالی دانشگاه آزاد باید از طریق تبدیل علم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه به خصوص پایان‌نامه‌های دانشجویی رفع شود و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در دوران جدید برپایه استفاده حداکثری از این ظرفیت در جهت کارآفرینی، تولید و تحول علمی در استان قدم برخواند خواست.

در پایان این مراسم نیز سیدمحمد مهدی صافی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول معرفی شد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رئیس دانشگاه واحد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد