Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:53:05 GMT

افزایش حداقل ۵۰ درصدی قیمت انواع نان در همدان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۲۲۳۱

افزایش حداقل ۵۰ درصدی قیمت انواع نان در همدان

ایسنا/همدان فرماندار همدان خبر داد: باتوجه به افزایش هزینه تولید و لزوم ترمیم قیمت نان، از اوایل هفته آینده قیمت تمامی انواع نان به طور میانگین ۵۰ تا ۵۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان رضایت نانوایان و افزایش کیفیت آن را در پی دارد، افزود: باتوجه به افزایش تورم در دو سال گذشته و پایین بودن قیمت نان در این مدت اقدامات کارشناسی بسیاری برای افزایش نرخ انواع نان صورت گرفته است که از اوایل هفته آینده به صورت رسمی اجرایی خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین لازم به ذکر است هیچ گونه تغییر قیمتی در نرخ آرد و گندم صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت و بهداشت نانوایی‌ها در اولویت قرار داد، خاطرنشان کرد: شفاف سازی در حوزه آرد و نان از ابتدای فرآیند تا انتها در دستور کار قرار دارد همچنین تعادل سازی پخت نانوایی‌ها در ایام تعطیل بر اساس منطقه و محلات نیز برنامه ریزی خواهد شد.

محمدی گفت: لازم به ذکر است که علاوه بر نظارت دستگاه‌های ذی ربط بر عملکرد نانوایی‌ها، مردم نیز در امر نظارت مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد