Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران خبر داد و گفت: ‌ ۳۴ قاچاقچی ‌و ۶۷۲ ‌خرده‌فروش بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیوان ظهیری در طرح کشفیات شهرستان‌های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 50 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته در 6 شهرستان غرب استان تهران کشف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، در شهرستان‌های غرب استان تهران 115 فقره حکم قضائی اجرا شد که یک هزار و 271 نفر دستگیر که 591 از آن‌ها سارق و مال‌خر بوده و 2 هزار 730 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای طرح امنیت اجتماعی این طرح 125 دستگاه خودرو و 34 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به مال بختگان تحویل داده شد.

ظهیری با اشاره به کشف 1 تن انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر که از استان‌های شرقی کشور قصد ترانزیت داشتند، بیان کرد: 34 قاچاقچی مواد مخدر در طرح مبارزه با سوداگران دستگیر و 672 نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی با اشاره تصریح کرد: در کشفیات کالای قاچاق 31 قاچاقچی کالا دستگیر شده و 125 هزار قلم انواع قاچاق کالا از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری اعضای باند سازمان یافته قاچاق 8 هزار دام مولد در استان فارسدستگیری شکارچیان غیرمجاز در مناطق حفاظت شده استان تهرانشناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح منازل و خودرو در خوزستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 9 قبضه سلاح جنگی و شکاری، بیان داشت: در طول اجرای طرح امنیت محله محور 14 نفر از مخلان نظم و امنیت و اوباش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ظهیری با اشاره به کشف 21 فقره پرونده جعل گفت: 46 فقره پرونده کلاهبرداری توسط مأموران تخصصی نیروی انتظامی کشف‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غرب استان تهران تحویل داده مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون