Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال فرانسه از عملکرد صدرنشین لیگ یک رضایت ندارد. 

تیری آنری از ساختار تیمی پاری سن ژرمن انتقاد کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پاری سن ژرمن شب گذشته در جنگ صدرنشینی مقابل منچسترسیتی شکست خورد و قرار است در مرحله بعد با تیم های صدرنشین دیگر گروه ها مصاف داشته باشد. تیری آنری در جدیدترین صحبت هایش به انتقاد از عملکرد پاریسی ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، نباید با 7 بازیکن دفاع کند. اصلا غیرممکن است! مهم نیست چه تیمی هستید، تیمی که قهرمان می شود، در خط حمله دفاع می کند. مدافعان کناری نقش آشکار و مهمی در فوتبال روز دارند اما تیم های فرانسه قادر نیستند که نقش آنها را برجسته کنند. کاری که منچسترسیتی به خوبی انجام می دهد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استوری کامبیز دیرباز علیه وزیر ورزش؛ بسیجی وار VAR بیار! اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به داوری ها؛ دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم از نگاه فدراسیون تاریخ و آمار؛ لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد عملکرد ناامیدکننده تیم های آلمانی در فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید