Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحدت اقوام و مذاهب، خار چشم دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: روحیه و تفکر بسیجی همان چیزی است که دشمنان نظام از آن هراس دارند.

وی با اشاره به وحدت کم‌نظیر اقوام و مذاهب در سطح استان، افزود: امروز مردم بابصیرت گلستان با مهربانی و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند که این وحدت آنان خار چشم بیگانگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امروز استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ اقتصادی، فرهنگی و امنیتی به دنبال ایجاد تفرقه در ملت ما شده لذا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در چنین شرایطی باید ضریب هوشیاری خود را بالا ببریم تا مبادا بهانه‌ای به دست ضدانقلاب بیفتد.

دادگر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال یک لحظه غفلت ما است، خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر شده و امروز الگوی تمام عیاری برای همه آزادگان و عدالتخواهان شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: صدای فروپاشی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به گوش می‌رسد و این نشان می‌دهد که با روحیه‌ای بسیجی و مقاومت و توکل بر خدای متعال می‌توان بر قدرت‌های مادی پیروز شد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان مقام معظم رهبری پلیس وحدت فرمانده انتظامی استان گلستان وحدت اقوام و مذاهب خار چشم دشمنان انقلاب است صدای فروپاشی به گوش می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم