Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب شرب و کشاورزی، روکش آسفالت راههای روستایی و ایجاد اشتغال از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بوین زهرا که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار در محل فرمانداری 

برگزار شده است اظهارداشت: خوشحالیم که  اولین سفر استاندار جدید به شهرستان بویین زهرا صورت گرفته و امیدواریم این سفر بتواند در آشنایی با مشکلات منطقه و تسریع در حل آنها مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مدیران بدانند امروز معیشت مردم از مهمترین چالش ها و مشکلات است و کاهش ارزش پول ملی نگران کننده است و بایستی دئر مسیر تقویت ارزش ریال اقدام کنیم.

عباسپور تصریح کرد: موضوع اشتغال در مقطع کاردانی حل شد ه اما در حوزه کارشناسی همچنان چالش داریم و  رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، اهمیت مسائل اقتصادی و فرهنگی را یادآور شدند و عدالت اجتماعی نیز یکی از مطالبات مردم است  که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوع پرداختی ها در دستگاههای اجرایی نیز باید عدالانه شود و برخی به دلیل نوع استخدام خود حقوق کمتری دریافت می کنند که این این وضعییت بایستی سامان دهی شود.

عباسپور اظهارداشت: مردم  با جریان انقلابی و اصول گرا اتمام  حجت کردند لذا همه باید تلاش کنیم به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم تا مردم بی اعتماد و نا امید نشوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات ما در شهرستان بویین زهرا کمبود اب شرب است که سایر بخشها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

عباسپور افزود: سد بالاخانلو به عنوان یکی از پروژ های مهم و اولویت دار شهرستان است که برای تکمیل آن   ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از استاندار محترم برای تخصیص اعتبار لازم انتظار مساعدت داریم.

وی گفت: خط ریلی قزوین به رشت و آستارا می تواند  در جابجایی کالا و نیز صادرات در شمالغرب نقش محوری داشته باشد که استفاده از این شبکه برای صنعتگران نیز مفید است.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه های روستایی در شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و تخریب شده و نیازمند روکش آسفالت است و در عرصه کشاورزی هم با وجود بهره برداران کوچک نیاز  است تا برای تامین منابع آبی کشاورزان و اجرای طرح انهار اقدام مقتضی صورت گیرد.

عباسپور اضافه کرد: تولید مهمترین محور اقتصاد مقاومتی است که باید به این بخش توجه جدی شود و مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم ظرفیت های موجود در شهرستان های بویین زهرا و آوج در حوزه تولید محصولات کشاورزی و دامی را شکوفا کنیم.

وی یادآورشد: بر اساس مصوبه مجلس بایستی تولیدات خرد و مشاغل خانگی در روستاها حمایت شود و در راین راستا تامین تسهیلات ضروری است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده مردم مجلس شورای اسلامی شورای اداری مشکلات پول اشتغال کارشناسی مسائل اقتصادی شورای اسلامی حقوق مجلس شورای کشاورزی اقتصاد مقاومتی محصولات کشاورزی مجلس روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر