Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با  سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، با تاکید بر اینکه در برابر شبیخون فرهنگی باید فعالیت‌های مناسب و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: امروز نیازمند انسجام و هماهنگی بین مجموعه‌های دولتی برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاهی از اوقات پس از فعالیت‌های مثبتی که زمینه‌ساز ایجاد اعتماد در بین مردم است، همانند حضور بسیجیان و طلاب در سیل و زلزله، شاهد یک تصمیم غلط مانند ماجرای بنزین در سال ۹۸ هستیم که دیوار این اعتماد را به هم می ریزد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با یک سخنرانی همه مردم را منسجم می‌کردند، مطرح کرد: نفوذ در قلب مردم کار پیچیده‌ای برای ایشان نبود، همانند کاری که انبیای الهی با نفوذ در قلب‌ها، می‌توانستند مردم را منسجم کنند.

وی با بیان اینکه اگر اعتماد نباشد هر چقدر الگو معرفی کنیم باز هم نمی‌توان موفق شد، خاطرنشان کرد: لازمه تشکیل دولت اسلامی هم وجود ساختار اسلامی و هم محتوای اسلامی است و صرف حضور انسان‌های مخلص و مسلمان، دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: برای رفع مسائل، نیازمند مدیر دغدغه‌مندی هستیم که توانایی ساختارشکنی‌ و اصلاح ساختارها را داشته باشد، در غیر این صورت بدون اصلاح ساختارها علیرغم حضور مدیری دغدغه مند و کارآمد باز هم نتایج یکسان خواهد بود چرا که ساختارها یکسان است.

وی با تاکید بر اینکه باید سیاسیون خود را برای مردم و نظام فدا کنند، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات، دولت‌ها به مسایل روزمره مبتلا شده‌اند و با درگیری در این عرصه نمی‌توان انتظار تحول را داشت.

شعبانی خواستار حضور و استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه‌های سیاسی برای فکر و تولید شد و اظهار داشت: نهادهای علمی با استفاده از ظرفیت نخبگان باید در مسیر اصلاح ساختارهای سیاسی و اقتصادی با انجام کارهای پژوهشی و خون دل خوردن‌های شبانه‌روزی حرکت کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان همدان نماینده ولی فقیه همدان دولت اسلامی اصلاح ساختار امام جمعه همدان مدیر دغدغه مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد