Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال که در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بودند، در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 13 امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.

* در ابتدای تمرین، فرهاد مجیدی دقایقی برای شاگردانش به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند که به دلیل سرماخوردگی دیدار با گل‌گهر را از دست داده بودند، به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* بازیکنانی که مقابل گل‌گهر سیرجان بازی کرده بودند، به تمرین ریماوری پرداختند و سایر بازیکنان پس از گرم کردن و کارهای ترکیبی به فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی استقلال مشغول شدند.

* سبحان خاقانی که از ناحیه کتف مصدوم شده بود، در این جلسه تمرینی شرکت کرد.

* بابک مرادی به دلیل مشکل انضباطی در تمرین حضور نداشت.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

مهدی: مراجع قضایی ادعای نساجی درباره استقلال را بررسی می‌کنند/ امیدواریم دربی با حضور تماشاگران برگزار شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال