Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است پی اس جی با این شکل بازی نمی تواند مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از گروه A لیگ قهرمانان اروپا، نبرد تیم‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با پیروزی 2-1 میزبان انگلیسی خاتمه یافت.

در این بازی PSG گل نخست را در دقیقه 50 توسط کیلیان امباپه به ثمر رساند، اما منچسترسیتی در ادامه با گلزنی رحیم استرلینگ در دقیقه 63 و گابریل ژسوس در دقیقه 76 ورق را به سود خود برگرداند و ضمن جبران شکست بازی رفت، با 12 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و صعودش به‌عنوان تیم اول گروه را قطعی کرد تا در قرعه‌کشی مرحله بعد در سید یک قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن هم با وجود قبول اولین شکست اروپایی‌اش در فصل جاری، با هشت امتیاز در رده دوم جدول گروه A ماند و با توجه به فاصله چهار امتیازی‌اش با تیم سوم جدول (لایپزیش) به‌عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یافت. 

 

 

 

 

پی اس جی به خصوص در نیمه اول کاملا تحت تاثیر سیتی قرار داشت و هرگز نتوانست تیمی در حد و اندازه های قهرمانی نشان دهد در حالی که مثلث ترسناک تهاجمی خود را از ابتدا در میدان داشت.

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه در انتقاد از شکل بازی تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو گفت:« اگر می خواهید قهرمان چمپیونزلیگ شوید، نباید با هفت نفر دفاع کنید. اینطور بازی کردن منجر به قهرمانی نمی شود و از نظر من غیرممکن است. مهم نیست در مورد چه تیمی حرف می زنیم.

 

 

 

 

مدافعان کناری پی اس جی همواره تحت هجوم بودند و از آنها حمایتی نمی شد. تیمی که قهرمانی چمپیونزلیگ می خواهد و 3-3-4 بازی می کند، باید از سه مهاجمش بخواهد که حریف را از جلو پرس کنند و اینگونه مدافعان نیز امنیتی بیشتری خواهند داشت ولی برابر سیتی، مدافعان پی اس جی اغلب مقابل سه بازیکن حریف تنها بودند.»

 

 

موریسیو پوچتینو پاری سن‌ ژرمن پاری سن ژرمن تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن تیری آنری پی اس جی پاری سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره