Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه در همایش مسئولان قضایی استان اردبیل با تشریح اهمیت رسالت قضا و قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق را امری مقدس برشمرد و بیان کرد: اجرای صحیح و دقیق عدالت در جامعه موجب رضای پرودگار متعال و خلق خدا می‌گردد.

وی اثر کار خیر و شر را دائمی عنوان کرد و افزود: به طور مسلم آثار مثبت و تبعات منفی یک حکم تا سالیان سال در جامعه باقی می‌ماند؛ از این رو دقت و حساسیت مضاعف در صدور آراء در بین قضات باید بیش از پیش انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل نیز با تبریک هفته بسیج از اقدامات شبانه‌روزی، جهادگونه و بسیجی‌وار قضات و کارکنان دادگستری که در جهت احقاق حق و اجرای عدالت تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو حرکت برمدار قانون را اصل دانست و اظهار کرد: همه اقدامات دستگاه قضایی استان اردبیل بر اساس قانون و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه، احقاق حق و اجرای عدالت است و در این جهت تمام توان به‌کار گرفته می‌شود.

وی پیگیری مشکلات استانی و انتقال آن به مرکز برای برطرف شدن، تجهیز حوزه‌های قضایی، جذب قضات، بسترسازی برای احداث ساختمان‌های حوزه‌های قضایی را از جمله اقدامات در این راستا عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در ادامه با گرامی‌داشت هفته بسیج، از کارکنان و قضات قدردانی کرد و گفت: وجود تعامل، همکاری و هماهنگی بین بخش‌های مختلف مراجع قضایی به ویژه دادسراها و محاکم عامل اصلی در تسریع رسیدگی به پرونده‌ها است.

سید عبدالله طباطبایی با تاکید بر لزوم افزایش بیش از پیش این عوامل افزود: تعیین تکلیف سریع و فوری اموال و خودروهای توقیفی و تملیکی، شناسایی اموال دانه درشتان و سوداگران مرگ به منظور ضربه زدن به بنیه مالی قاچاقچیان، صیانت و حفاظت از بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی ضروری است.

وی همچنین بر لزوم برخورد با متصرفان و متعرضان به اراضی ملی و منابع طبیعی با توجه به فرا رسیدن فصل کشت، تداوم بازدیدهای مستمر و مداوم قضات از زندان‌های استان، تلاش مضاعف برای استفاده از مجازات حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، برخورد قاطع قانونی با جرایم خشن و مقابله جدی با اخلالگران نظم و امنیت در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.

مسئولان حوزه‌های موفق در اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ و حوزه‌های صلح و سازش در ادامه این همایش تقدیر شدند.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی استان اردبیل قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی استان اردبیل قوه قضاییه عدالت اجتماعی استان اردبیل قوه قضاییه استان اردبیل اجرای عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی