Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن اقدام استرالیا در درج نام حزب الله در فهرست تروریسم، گفت: مقاومت حزب الله در برابر قلدرمآبی‌های رژیم صهیونیستی مشروع است.

به گزارش مشرق به نقل از «قدس پرس»، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدام استرالیا در درج نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، القانوع در این زمینه تصریح کرد: استرالیا با تسلیم در برابر فشار و اراده رژیم صهیونیستی نام حزب الله را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است. این اقدام، جانبداری آشکار از رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: اقدام استرالیا به مثابه سرپوشی بر جنایات رژیم صهیونیستی و نیز تجاوزات مستمر این رژیم علیه امت عربی و اسلامی و در رأس آن لبنان، سوریه و فلسطین، است.

وی اظهار داشت: مقاومت در برابر اشغالگران، مواجهه آن با قلدرمآبی های رژیم صهیونیستی و نیز دفاع از ملت و سرزمین لبنان در برابر پروژه نفوذ این رژیم، اقدامات مشروعی است که حزب الله در چارچوب قوانین بین المللی و مسئولیت های ملی، اخلاقی و انسانی انجام می دهد.

پیشتر انصارالله یمن به اقدام استرالیا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد. انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای در ارتباط با اقدام اخیر دولت استرالیا علیه حزب الله لبنان، این اقدام را در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

در بیانیه انصارالله یمن آمده است: اقدامات جنایتکارانه و شرورانه مقامات استرالیایی در معرفی کردن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و این اقدام جنایتکارانه و سایر اقدامات توطئه آمیز مشابه علیه مجاهدین حزب الله را خدمت به رژیم صهیونیستی به قیمت نابودی آرمان فلسطین می‌دانیم.

انصارالله افزود: حرکت اخیر استرالیا در چارچوب تحرکات فعال محور شرارت و نمایندگان آن آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها برای هدف قرار دادن جنبش‌های مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده صورت می‌گیرد و ما از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که این اقدامات جنایتکارانه در قبال مجاهدین حزب‌الله را رد کنند و برای خنثی کردن گام‌های خصمانه اقدام جدی انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جنبش حماس حزب الله لبنان مقاومت اسلامی مقاومت حزب الله اسرائیل مقاومت حزب الله انصارالله یمن فلسطین اقدام استرالیا رژیم صهیونیستی نام حزب الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس