Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سهیل مهدی درباره اینکه آیا دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد یا نه، به تسنیم گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم، چرا که وزارت بهداشت و درمان و وزارت ورزش و جوانان ابلاغیه‌ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نداده‌اند. قاعدتا وقتی ابلاغیه‌ای نرسد، حتی اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی هم داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود دیدارهای استقلال - نساجی مازندران و پرسپولیس - صنعت نفت آبادان به صورت آزمایشی با حضور هواداران برگزار شود و بر اساس این دو دیدار برای بازی‌های هفته آینده تصمیم‌گیری شود.

وی در مورد اینکه اگر ابلاغیه‌ای داده نشود، دربی هفته هشتم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، گفت: هیچ قضاوتی نمی‌توانیم داشته باشیم. امیدواریم ساز و کار لازم صورت بگیرد تا دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص ابطال مجوز بازیکنان خارجی استقلال برای دیدار روز گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در این زمینه مسئولان مربوطه صحبت کردند و توضیحاتی دادند. ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم و هر کسی در حیطه مسئولیت خودش صحبت می‌کند. سازمان لیگ مقابل استقلال یا هر باشگاه دیگری نیست. سازمان لیگ ملزم به اجرای برخی دستورالعمل‌ها و توافق‌های صورت گرفته است.

مهدی در واکنش به درخواست باشگاه نساجی مازندران مبنی بر ۳ بر صفر اعلام کردن دیدار این تیم با استقلال در هفته پنجم لیگ برتر گفت: باشگاه نساجی هر ادعایی داشته باشد، می‌تواند آن را به مراجع قضایی ارجاع داده شود تا واحد حقوقی به آن رسیدگی کند.

کد خبر 639532 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال حضور تماشاگران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران